Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

inte ändrad alls. ligger på 0,3 hela tiden sedan augusti. Även efter 1 ff försvann igår fortfarande på 0,3. jag har endast 1 mikro FF som försvinner imorgon. tror inte att det skulle ändra något mer. kanske 0,3 är det minst för mig. Har ingen synlig lån på UC, 2 kreditkort 70K+30K som är nollad sedan juni.

Avsluta det större kreditkortet så kommer sitt kreditbetyg att ändras till det bättre ;)

inte ändrad alls. ligger på 0,3 hela tiden sedan augusti. Även efter 1 ff försvann igår fortfarande på 0,3. jag har endast 1 mikro FF som försvinner imorgon. tror inte att det skulle ändra något mer. kanske 0,3 är det minst för mig. Har ingen synlig lån på UC, 2 kreditkort 70K+30K som är nollad sedan juni.

Samma lika läge för mig, se min tråd under denna. Har beställt ett nytt Amex för arr kunna visa på ”nödkredit” helt vansinnigt

Mitt betyg ändras inte, uppgifterna uppdaterade med minskade lån, en avslutad kredit osv. Men betyget exakt samma? Är det något fel?

samma här kreditbetyg fortfarande 12 har avslutat 4 krediter 6 mindre FF. samma score wtf tråkigt system. men jäklar vad dom vill uppdatera sig snabbt om man drar på sig 1 uc mer sorligt men sant.xD

Gått från 15ish till 7,8% med ny uppdatering credway avslutad men samlingslån på 150k och amex 40k beviljat ej använt trodde risken skulle öka när mitt samlingslån registrerades plus ett nytt kreditkort ???
Plus att 3 ff tillkommit så jag har 18 ff
Enda som va synligt innan var Bn kreditkort 20k
Och credway 30k
Hur kan mitt betyg halverats ?

Gått från 15ish till 7,8% med ny uppdatering credway avslutad men samlingslån på 150k och amex 40k beviljat ej använt trodde risken skulle öka när mitt samlingslån registrerades plus ett nytt kreditkort ???
Plus att 3 ff tillkommit så jag har 18 ff
Enda som va synligt innan var Bn kreditkort 20k
Och credway 30k
Hur kan mitt betyg halverats ?

40k outnyttjat är bra för betyget. Ökade lån verkar inte betyda så mycket, det är krediterna man ska ha pejl på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp