Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

November eller december. Nov har jag en ff kvar och avslutat ett blanco. Högsta räntan jag har nu på lånen är 5.95%. Så jag måste ha bra förutsättningar för att få något bättre. Jag kommer söka två samlingslån.

Vad har du i blanco idag? (Tänker eftersom att du ska söka två lån)

Idag försvann 9 st kreditförfrågningar av 30 st och det hände ingenting på betyget som är högt 70 procent , har inga anmärkningar inkomst 200 000, 5 000 underskott 1 kreditkort 30000 utnyttjat 25000, 1 blanco 15000 det är allt och sista förfrågningarna går ut i november , och det hände ingenting alltså tycker de e jättekonstigt de borde gått ner enligt min situation när bara ff spelat nästan all roll i kreditscoren, nån mer som varit med om det här?

När man har så extremt många förfrågningar som du har är det lite skitsamma om du har 55 förfrågningar eller 117. Det är nog mycket det.

Någon som hört något om uppdatering denna månad hoppas på den 15e :)

Tippar på tidigast fredag nästa vecka!

Tippar på tidigast fredag nästa vecka!
Det är så sjukt att man får så många olika svar, pratade med UC igår och det ska redan vara uppdaterat men samtidigt säger en annan på UC att det ska vara det slutet av månaden,
samt en annan slutet av denna veckan. Har dom ens någon koll på detta?

Det är så sjukt att man får så många olika svar, pratade med UC igår och det ska redan vara uppdaterat men samtidigt säger en annan på UC att det ska vara det slutet av månaden,
samt en annan slutet av denna veckan. Har dom ens någon koll på detta?
Dem har nog inte koll. :p Eller blandar ihop kredituppdatering och inkomstuppdateringen :rolleyes:

Vad har du i blanco idag? (Tänker eftersom att du ska söka två lån)
Kommer ha 600.000 då. Jag tror inte på att söka mer än 350.000 för att få full konkurrens mellan budgivarna. Sen finns det en annan anledningen som jag kommer tipsa om och när den funkar.

Kommer ha 600.000 då. Jag tror inte på att söka mer än 350.000 för att få full konkurrens mellan budgivarna. Sen finns det en annan anledningen som jag kommer tipsa om och när den funkar.
Så är det nog. Uc verkar lite snurriga.
Det är sjukt! Folk inklusive mig själv kommer ju försöka söka lån med dess information och poff säger det så drar man på sig en förfrågan helt i onödan eftersom dom ger ut gammal information..

Det är sjukt! Folk inklusive mig själv kommer ju försöka söka lån med dess information och poff säger det så drar man på sig en förfrågan helt i onödan eftersom dom ger ut gammal information..
Problemet är som på många andra ställen med kundservice. Dom har inte en susning om vad deras företag sysslar med.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp