Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Litet irritationsmoment. Sökte ett samlingslån via Lendo och tog 150000 från Monobank. Men förutom Lendos ff tog banken tydligen också en egen ff dagen efter så det blev två. Får de göra så, scoren gick ju förstås upp några extra steg?

Litet irritationsmoment. Sökte ett samlingslån via Lendo och tog 150000 från Monobank. Men förutom Lendos ff tog banken tydligen också en egen ff dagen efter så det blev två. Får de göra så, scoren gick ju förstås upp några extra steg?
Det känns inte rätt. Ser inte hur de skulle kunna motivera det.

Det var ingen Micro-UC?

Bilagor

• Screenshot_20190622-161420.jpg
    Screenshot_20190622-161420.jpg
    241.3 KB · Visningar: 218
Vet nog inte hur man ser skillnad, så här ser det ut
En miniuc hade inte synts där. Tycker du ska kontakta dom och höra varför de tagit en extra och be dom ta bort den då de inte har ett giltigt skäl att ta en ny UC så tätt inpå. Jag tror det bara är ett misstag från deras sida.

Tack, får ta tag i det imorgon, hoppas de inte strular

Ni kan säkert förstå hur uppgiven jag känner mig!!!!
Tänkte chansa på Advisa med betyg 17.7 den 26/6 då 2 ff försvinner och bara 3 blir kvar!
Loggar in IGÅR på Kreddy och ser att betyget ändrats till 32.7 Pga av 200kr övertrassering av kreditkort! Får man svära nu? Fan fan fan faaaaaaaaaan!!!!
Sista maj vad krediten utnyttjad 5200 av 5000. Min betalning registrerades 4/6 så skulden nu är 4700kr men vad hjälper det! Fan vad surt!!!!!

Är det två år nu det kommer att stå som övertrasserad kredit?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp