Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag har gjort en ansökan på Advisa, fick 6 st förslag. Signerat det med bäst ränta! Men nu väntar jag nervöst på att pengarna ska betalas ut! Håll tummarna för mig är nu snälla! Skulle hjälpa mig såååå mycket. ??

Jag har gjort en ansökan på Advisa, fick 6 st förslag. Signerat det med bäst ränta! Men nu väntar jag nervöst på att pengarna ska betalas ut! Håll tummarna för mig är nu snälla! Skulle hjälpa mig såååå mycket. ??
Jasså va e ditt nya betyg på uc? O va hade du innan denna uppdatering ?? Va har du fått för erbjudande o ränta ??

Uc har uppdaterats helt galet.
Mitt ena lån på 200 000 är helt plötsligt borta förra månaden hade jag blanco på 430 000, nu enligt denna månad på 230 000 ändå är betyget 1.1% sämre nu..

Ja något verkar vara knas hos UC just nu. Kreditbetyget uppdaterad (0.12%!) men inga lån eller krediter är uppdaterade, gissar att det kommer göras inom kort.

Jag ser att vi är fler som har samma "fel" på UC, jag har streckade rader på senaste uppdateringen, kreditbetyget förändrades men inga lån är uppdaterade, så jag tror att vi alla kan invänta ännu en justering.. Jag blir irriterad av att betala för en tjänst som inte fungerar som den ska.. vilka alt finns det om jag inte vill prenumerera på min uc?

Tror ni UC skickar ut ngt till dem som har tagit UC , en rättelse typ?

Man vet ju inte om det är knas eller korrekt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp