Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Nu har mitt lån hos Balanzia blivit synligt, 150 000 kr, varav 147 500 kvar att betala, och så har även jag fått med Credway på UC, 10 000 i kredit, 0 kr utnyttjat. Detta påverkade inte betyget alls, ligger kvar på 3,02. Ganska konstigt tycker jag. Hade räknat med en märkbar försämring.

Någon som vet hur man avslutar Credway? Kan ju ringa förstås, men tänkte om det fanns ett enklare sätt online. Hittar inte det på deras sida.
Skrev i chatten och frågade om de kunde säga upp min kredit, fick svar att dom inte kunde göra det där så jag fick ringa och säga upp, men det gick smidigt inga frågor varför osv.

Det här kan inte vara sant!!
Mitt betyg ändrades från 1.7 till 0.7!!!! Det måste vara någon bugg!
Denna månad så har jag ökat mitt blanco från 200 000 till 250 000 och ändå har betyget minskat med 1%, jag tror jag svimmar!

mitt har inte blivit uppdaterad ännu hmm

Northmill står med på min uc, 0 utnyttjat av 25 000. Mitt betyg kanske försämras om jag avslutar den krediten? Visste inte ens om att jag hade den men eftersom mitt kreditbetyg ändå sjunkit 1% så kanske det är lika bra att ha den kvar?
Jag har inga andra krediter kan tilläggas....

Wow! :eek: Mitt riskprognos sjönk från 6,1% till 1,9% idag! Äntligen! Efter en vår där jag månad efter månad blivit besviken över att det gått upp snarare än ned!

Det här kan inte vara sant!!
Mitt betyg ändrades från 1.7 till 0.7!!!! Det måste vara någon bugg!
Denna månad så har jag ökat mitt blanco från 200 000 till 250 000 och ändå har betyget minskat med 1%, jag tror jag svimmar!

Får fan hoppats att det INTE är en bugg!

Jag har inte hela tjänsten på uc. Men har dom uppdaterat 2018?

Jag har inte hela tjänsten på uc. Men har dom uppdaterat 2018?
Du menar årsinkomst för 2018? Juni är nästa gång den uppdateras för inkomsten specifikt, och därefter i aug, det beror på om du har kvarskatt/när du deklarerat..

Er så himmla happy nu, søkte 200000 på advisa fikk bare et svar fra Santander på 100 000 med rente på 12%. det var på kontoen min 6 timer efter signering.
Nu så søkte jeg 200 000 på lendo og fikk 2 tilbud et fra Avida(15% og et fra marginalen (19%) tok Avida. dette betyr at mine mnds kostnader kommer til og minske med 16 000 i mnd.... endelig!
jeg hadde 15 ff
14.5 UC
innkomst 470 000
blanco 450 000

Uppdaterad för mig
Gick ner från 0,7 till 4,8:(:confused::cool:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp