Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Okej, fick flera erbjudanden!
Bäst är remember, det står inget om lösenkrav hos några ?

Sen brukar jag läsa att de erbjuder högre summa vid signering - OM man tar de men nekas, får man fortfarande låna startsumman?

Sen brukar jag läsa att de erbjuder högre summa vid signering - OM man tar de men nekas, får man fortfarande låna startsumman?
Fantastiskt! Remember har nog aldrig lösen. De kör inte med lösen om jag minst rätt

Legenden : Kan du ta printscreen på dom erbjudanden du fick?

Grattis!!!!

Fan, är i valet och kvalet nu...söka ikväll eller inte...600K i synliga lån/krediter, ca 30 ff och UC-betyg på 19. Inkomst på 388K. Tänkte samla lite skit utanför UC plus asen på Credway. Chanslös på att få något via Advisa..?

Om jag tar en bank via Lendo - kan jag ringa en annan redan dagen efter och be dom använda upplysningen som finns tror ni?

Fan, är i valet och kvalet nu...söka ikväll eller inte...600K i synliga lån/krediter, ca 30 ff och UC-betyg på 19. Inkomst på 388K. Tänkte samla lite skit utanför UC plus asen på Credway. Chanslös på att få något via Advisa..?

Jag fick nåt adhd-ryck och sökte nu på advisa. 29 ff och 25 i UC-score. Meddelar hur det går för mig....

Är inte UC 19 lite för högt, är du tvungen till lån nu?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp