Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

okej..försökte höja mitt belopo där i april men fick avslag..kan va att jag då hade hög score..undrar om man kan maila dom först o fråga

Omöjligt att höja sitt lån hos Bank N. Har 150.000 där sen 2 år, även om man (eller jag iaf) sköter återbetalningarna prickfritt och har bättre UC score än när man sökte först så är det Tvärnej. De tar full UC varje gånge man ansöker om högre belopp också.

Yes, jag vet. Har dock "sett" många här som fått lån trots stort underskott, så jag hoppas att det går. Räntan kanske inte blir bra alls, men det spelar ingen roll i nuläget. Min förhoppning är Balanzia, Remember eller annan liknande bank....

UC risk:
3 förfrågningar försvann idag och nu är jag nere i 25,3! Dock är det inte uppdaterat än för mig heller.

Söka samlings lån nu innan credway syns (och fuckar till det) eller är det kört ändå?

Ja det tror jag. Även om förstå sig på uc och hur det funkar är f*n omöjligt

Haha jag håller med, helt omöjligt!
Men OM jag skulle söka idag med 3,8 i betyg - 326,000kr i årsinkomst samt ca 440,000kr i blanco. Får man ett lån idag på 350,000kr?

Men OM jag skulle söka idag med 3,8 i betyg - 326,000kr i årsinkomst samt ca 440,000kr i blanco. Får man ett lån idag på 350,000kr?
Här på forumet har jag sett folk ha 800k i lån med 350k i inkomst så allt är möjligt. Vägar dock inte svara på den frågan:confused: håller tummarna i vilket fall som helst!!

Inte chanslös, tror du kommer få. Hur många UC FF har du?

Undra om man ska söka idag då och inte chansa på uppdateringen imorgon..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp