Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Precis. Samma sak är det ju med eländet att Nordax samt Sevenday tar en extra upplysning via Bisnode. Pratar man med kundtjänst så säger de att det är en upplysning som inte syns. Vilket struntprat, den syns på Bisnode och en extra får man med på köpet, d v s två härliga FF på Bisnode blir det. Skulle vara bra om fler kunde maila Lendo och de övriga angående detta. Det är ju falsk marknadsföring de kör med. "Endast en upplysning"...skitsnack.

Precis. Samma sak är det ju med eländet att Nordax samt Sevenday tar en extra upplysning via Bisnode. Pratar man med kundtjänst så säger de att det är en upplysning som inte syns. Vilket struntprat, den syns på Bisnode och en extra får man med på köpet, d v s två härliga FF på Bisnode blir det. Skulle vara bra om fler kunde maila Lendo och de övriga angående detta. Det är ju falsk marknadsföring de kör med. "Endast en upplysning"...skitsnack.
Verkligen! Sen verkar det som att många faktiskt inte känner till att Bisnode sparar alla ff i 1 år vilket blir en Light-UC. Nä tacka vet jag Creditsafe. En bekant fick erbjudande om lägenhet av Bostadsförmedlingen och de sköter allt administrativt så de har gjort en ff hos Bisnode - sen gör fastighetsägaren det också. Kan säga att det behövdes förklaringar pga antalet ff. Inkomsten var precis och 0 Skulder hos KFM och 0 Bet.anm. Pga förfrågningarna (13) mkt dålig kreditvärdighet....

Jag har 0.1 idag med trots att det är onsdag

Senast ändrad:
nu har jeg betalt ned 1 kontokreditt 1 lån og 1 kredittkort.
blir kul og se hur mycket jeg går ned. har 21 i betyg nu.

Idag gick mitt betyg från 1,75% till 1,64%.
Den enda förändringen är att en förfrågan blev 6mån gammal. Imorgon blir den senaste förfrågan 6mån, får se om det blir någon förbättring då också :)

4/5 försvinner en förfrågan, kvar är då 3 varav den nyaste är över 6mån gammal. Borde rimligtvis innebära en större förbättring :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp