Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Ställer mig ändå frågande till varför så många av oss plötsligt fick en sänkning?
Jag hoppas innerligt inte att det är en sån bugg igen som skedde för någon månad sen. Då flera fick väldiga sänkningar utan någon egentlig anledning och som sedan gick tillbaka. :/

Jag hoppas innerligt inte att det är en sån bugg igen som skedde för någon månad sen. Då flera fick väldiga sänkningar utan någon egentlig anledning och som sedan gick tillbaka. :/

När var det? Var det stora sänkningar?

När var det? Var det stora sänkningar?
I juli/augusti typ. Det var en ganska rejäl sänkning. Mitt gick då från 17,3 till 7,5 (tror det var dessa siffrorna!) men det gick tillbaka sen. Det var flera som råkade ut för detta. Finns nog längre bak i tråden.

Mitt UC-betyg sjunker sakta men säkert 3.4% nu.
Såg att collector easyliving rapporterades in men ändå sjunkit.
Jag har betalat av en hel del och gamla upplysningar har tagits bort.
Kanske är bäst att säga upp easyliving? Eller gör det mycket?

Mitt betyg har stigit från 7.0 till 17.1, det enda som har hänt är att jag utökat ett redan befintligt lån med 30.000kr men samtidigt blivit av med 2FF. Är det verkligen rimligt??:eek:

Mitt betyg har stigit från 7.0 till 17.1, det enda som har hänt är att jag utökat ett redan befintligt lån med 30.000kr men samtidigt blivit av med 2FF. Är det verkligen rimligt??:eek:

Det beror nog på hur belånad du är sätt till din inkomst, om dessa 30.000 gjorde att du passerade din årsinkomst så kan det ju stämma.

Nejdå, har fortfarande ca 100.000kr kvar till passerad inkomst.

Då låter det som en lite väl hög höjning måste jag säga.

Hej Alla!

En fråga, om det står såhär:

Signerat!

Tack, du har nu signerat ditt skuldebrev digitalt och vi kommer påbörja handläggning samt utbetalning av ditt lån.

Betyder det att allt är klart och att de kommer nu betala ut pengarna ?

Hälsningar!

Varför framgår inte KFM:s historiska skuldsaldo på Kreditkollen? Det är väl viktiga uppgifter?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp