Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dessa två inlägg ovan visar det jag skrivit en hel del om. Man kan ha upp till 10 förfrågningar och ha ett ganska bra betyg om man i övrigt har bra förutsättningar.
Bakade in flera smålån utanför UC till ett lån hos Collector så mina synliga lån på UC gick från 950.000 till 1,1 milj cirka. Ändå gick kreditbetyget från 1,2 till 0,5.
Har haft 0,26% i säkert ett halvår nu trots att jag efter detta har betalt av ett lån helt, har bara ett storbankslån på 300k kvar och totala skulden är nedbetald med säkert 40-50000 under perioden. En outnyttjad kredit och nya inkomstuppgifter som höjt årsinkomsten (ca 425k) med 10000 och minskat underskottet med 40k.
Det känns som att jag fastnat på en tröskel nu och oavsett vad som händer har jag så bra betyg jag kan få med ett lån i den storleken. Tycker bara det är lite lurigt att det inte ens rört sig med någon procent trots många positiva förändringar i förutsättningarna.
Från 25 till 14%. Har inte gjort nästan nånting sen förra månaden. Krediter på 80k utnyttjat av 90k. Samt blanko på 500k och belåna 2 ggr inkomsten. Skulle behöva låna/samla 100k för att lösa massa småskit. Har man chans med 14%? Tänker på exempelvis dom med låga krav tex thorn, remember kanske cash buddy?