Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag gick från 11,85 till 3,04, då har jag betalat av mina två enda kreditkort varav det ena ligger outnyttjat kvar.

ska bli väldigt intressant att se vad som händer när inkomsten ändras från 62tkr 2019 till 417tkr 2020 :) har ändå 8-9 ff kvar

Dessa två inlägg ovan visar det jag skrivit en hel del om. Man kan ha upp till 10 förfrågningar och ha ett ganska bra betyg om man i övrigt har bra förutsättningar.

Har haft 0,26% i säkert ett halvår nu trots att jag efter detta har betalt av ett lån helt, har bara ett storbankslån på 300k kvar och totala skulden är nedbetald med säkert 40-50000 under perioden. En outnyttjad kredit och nya inkomstuppgifter som höjt årsinkomsten (ca 425k) med 10000 och minskat underskottet med 40k.

Det känns som att jag fastnat på en tröskel nu och oavsett vad som händer har jag så bra betyg jag kan få med ett lån i den storleken. Tycker bara det är lite lurigt att det inte ens rört sig med någon procent trots många positiva förändringar i förutsättningarna.

Från 25 till 14%. Har inte gjort nästan nånting sen förra månaden. Krediter på 80k utnyttjat av 90k. Samt blanko på 500k och belåna 2 ggr inkomsten. Skulle behöva låna/samla 100k för att lösa massa småskit. Har man chans med 14%? Tänker på exempelvis dom med låga krav tex thorn, remember kanske cash buddy?

Troligen låg chans, men visst kan det finnas möjlighet. Dock kanske inte räntan blir så tilltalande.
har du många och färska FF?

Men inte 100k på cashbuddy, där är väl Max 25k för ny kund och 45k för befintlig kund?

Har 4 FF nu. Blev nyss av med 4 st. Resten försvinner senare i höst. Skiter i räntan just nu. Vill bara överleva ett halvår framåt

Många av mina krediter har blivit uppsagda. Ska de inte försvinna från uc då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp