- Meddelanden
- 1 939
- Mottagna reaktioner
- 1 373
- Poäng
- 967
Aha ok, men om jag kollar via Kivra då ser jag väl upplysningen som den visats den som frågar?
Har lite blandad karaktär men inget med ärendenummer och inga från inkassobolag. Är det rimligt att man då har nästan 50?Blank är lite missvisande här... Det heter blank för att den som tar en upplysning på dig inte kan se vem som frågat, men du kan se det på din egen förfrågan. Annars är det ganska vanligt att förfrågningar utan belopp görs och de påverkar inte mer än en med belopp.
Har lite blandad karaktär men inget med ärendenummer och inga från inkassobolag. Är det rimligt att man då har nästan 50?
Tror också att underskottet i förhållande till din inkomst och lånesumma spelar roll.Jag ligger på nästan 50 och har inga anmärkningar så förfrågningarna verkar spela stor roll...
Ok, då är förfrågningarna så pass avgörande... Jag ligger under beviljat.Det låter väldigt högt, men det är nog inte orimligt. När mina två anmärkningar försvann hade jag 37, sen gjorde jag två ansökningar och åkte upp på 48,4. Dock var utnyttjat högre än beviljat, och hade kanske ca 17 förfrågningar. Fick ner det rejält när väl förfrågningarna började försvinna och jag såg till att hålla mig inom det beviljade. Jag tror jag hade 6 kortkrediter och ett blanco på omkring 80 000, plus en avbetalning på ett billån på 30 000. Totalt någonstans runt 240 000.
Ok, då är förfrågningarna så pass avgörande... Jag ligger under beviljat.