Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

låter bra det, klart jag avvaktar. Skulle behöva ett kreditkort också för inköp och utlägg i 50-100k klassen. Är det möjligt redan i maj också?
Har aldrig haft ett kreditkort med utmätnigsförsöket men flera lån och bra betyg!! Nån annan kan tipsa dig vilket kort du kan ansöka och vilka aktörer tillåter det.

Vad tror ni är bäst för UC-betyget? Har idag 6,8%

571.000 lön
140.000 underskott (ca 25%)
Få tillbaka på skatten och nolla sista kreditkortet

eller

571.000 lön
85.000 underskott (justera ner till ca 15%)
Men inte kunna betala ner sista kreditkortet (är idag utnyttjat till 60%)

övriga förutsättningar

* ca 200.000 kr mer i lön än förra deklarationen

* ca 400.000 synligt i blanco och kreditkort

* 8 FF som droppar av sakta men säkert

Ingen som vet hur mkt ens UC påverkas om man har 3 UC ff inom 2 månader? Eller om det är skitsamma för betyget när dom registreras?

Ingen som vet hur mkt ens UC påverkas om man har 3 UC ff inom 2 månader? Eller om det är skitsamma för betyget när dom registreras?
Det beror nog på vad det är för ff, riktmärke brukar vara max 7 ff under 12 månader mer än så påverkar betyget negativt.

Från 38.7% till 37.0% inatt utan annan förklaring än att en förfrågan blev 6 månader gammal. Efter inatt är jag nere på 15ff.

Hur påverkar underskottet ens kreditvärdighet?

Kommer ha högre lön nu, men även högre underskott..

Hur påverkar underskottet ens kreditvärdighet?

Kommer ha högre lön nu, men även högre underskott..
Påverkar gör det ju, men de sägs att man ska ha max 15 % av årsinkomst i underskott för att de ska räknas som "godkänt".. Men de är bara vad jag läst här :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp