Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Tack för konstruktiva och ärlig svar, frågar pga första gången jag söker nu på måndag meddelsr hur det går här

går att söka på helgen med ;)
Men ska bli spännande att se vad du får för erbjudanden men mest spännande ska bli att se ditt betyg när du nollat krediterna :)

Om du nu ska samla lån såklart för det framgick inte såg jag nu hehe. Gör du inte det kommer betyget öka istället :facejoy:

går att söka på helgen med ;)
Men ska bli spännande att se vad du får för erbjudanden men mest spännande ska bli att se ditt betyg när du nollat krediterna :)

Om du nu ska samla lån såklart för det framgick inte såg jag nu hehe. Gör du inte det kommer betyget öka istället :facejoy:

Kommer kanske söka imorgon kväll har då måndagen mwd att få chans på erbjudandet

Svårt det är att hålla sig från att pröva att söka ju närmare man är sitt mål. Från 26% i jan -20 till 5,5 % idag. hade runt 30/40 % 2019. Sugen på att pröva söka men ska INTE . Inväntar deklarationen och sista FF borta. Jag får sämre och sämre tålamod. 5 månader kvar typ. Peppa gärna

Svårt det är att hålla sig från att pröva att söka ju närmare man är sitt mål. Från 26% i jan -20 till 5,5 % idag. hade runt 30/40 % 2019. Sugen på att pröva söka men ska INTE . Inväntar deklarationen och sista FF borta. Jag får sämre och sämre tålamod. 5 månader kvar typ. Peppa gärna

Jag hade samma känsla som dig , ungefär samma betyg tills jag börjat få hjälp här och nära och nu 1år så e jag på 3ff och 4.7% o ska söka imon så håll ut...jag väntade i år

Så himla bra jobbat, tänk vilken lång väg du gått för att kommit hit! Håll ut ett tag till. Du har klarat den längsta delen nu :folded: så du klarar en liten liten bit till <3

Såg att någon skrev att det går att söka samlingslån även på helger? Får man erbjudanden även lö-sö eller kommer erbjudanden på måndag om man söker en helg?

Såg att någon skrev att det går att söka samlingslån även på helger? Får man erbjudanden även lö-sö eller kommer erbjudanden på måndag om man söker en helg?
Beroende på dina förutsättningar får du vanligtvis erbjudande direkt. Är du ett ”gränsfall” för att beviljas lån kan de vilja hantera ansökan manuellt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp