Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hur mycket hör en ff ?
Hade velat testa att söka samlingslån har 10.4 nu och en ff försvinner den 26 dec.
Kan de bli någon skillnad ? Kommer ha 5 st kvar efter den 26 dec försvinner så nu har jag alltså 6 stycken?

Hur mycket hör en ff ?
Hade velat testa att söka samlingslån har 10.4 nu och en ff försvinner den 26 dec.
Kan de bli någon skillnad ? Kommer ha 5 st kvar efter den 26 dec försvinner så nu har jag alltså 6 stycken?
När det ändå är såpass nära inpå den 26:e så tycker jag du ska vänta. Vet inte på rak arm om det blir någon jätte förbättring med en FF mindre men förhoppningsvis kommer du nog ner en liten bit.

Hur mycket hör en ff ?
Tycker också att du ska vänta till efter 26 dec, runt 5 st ff brukar vara ok.

Jag tror det. Jag frågade UC om det var dåligt för mitt kreditbetyg att jag är ensamstående (med barn) och fick svaret ja.

Det är mig veterligen sämre för kreditbetyget att vara skild än att aldrig ha varit gift.

Om man är sambo eller ej så registreras ju inte det någonstans, så en sambo bör kunna separera utan att betyget påverkas.

Från 0,2 till 0,3 utan att något särskilt har hänt. Undrar vad man skall göra för att komma till 0,1.

någon som INTE fått sitt kreditbetyg uppdaterat? Mitt ligger kvar på exakta decimalen?

Samma här ligger på samma decimaler sen augusti i november betalade jag av närmare 20k alla lån inin försvinner en ff då e jag nere på 6 ... ringde i förra veckan dom så det körs upptining till 20e men händer inget imon då ska dom fan få ett arg samtal igen !!

Mitt kreditbetyg blir bättre o bättre hela tidens om jag har skulder hos kronofogden och även anmärkningar :) roligt att följa :) idag gick det ner 2,3 % :)

Mitt kreditbetyg blir bättre o bättre hela tidens om jag har skulder hos kronofogden och även anmärkningar :) roligt att följa :) idag gick det ner 2,3 % :)
Nice...För min del har 10 st anmärkningar försvunnit idag men betyget stor stila. Orsaken är att det finns många anmärkningar kvar+ skuld saldo hos KF.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp