Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Tittade i min mailkorg nu och fått svar från UC igår eftermiddag.

"Vi vet inte när uppdateringen kommer att ske på grund av tekniska skäl, troligtvis kommer den ske först den 19/11, vi ber om ursäkt för detta men arbetar på problemet för att hitta problemet."

"Vi vet inte när uppdateringen kommer att ske på grund av tekniska skäl, troligtvis kommer den ske först den 19/11, vi ber om ursäkt för detta men arbetar på problemet för att hitta problemet."

Hoppas verkligen att det var 19/10 de menade och inte en månad fram i tiden. Så länge vill jag inte vänta!!!

Bifoga gärna screen shot på det mailet.

Men ta betalt på rätt datum gick bra! ‍♀️
Det verkar vara någon slags universell lag att den lilla människan aldrig kan få rätt mot det stora företaget;) De är stora så de ”kan göra som de vill”. Skulle en privatperson komma på att man tex. betalat för mycket och har pengar att hämta, men ett par år i efterhand, så kan man glömma pengarna. Men har man en skuld till ett företag glöms den aldrig någonsin bort och gäller livet uto_O

Tycker hela det här scenariot är underbart, otroligt vad man kan göra med en dator. Släcka elnät, hacka pentagon/nasa ja listan är lång. Men köra en månatlig uppdatering i ett kreditregister som funnits ganska länge det går inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp