Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Vilket skämt och det är detta företag som ska bistå våra banker med korrekta uppgifter.

Kanske dags att storbankerna ser sig om efter andra företag

Tror till och med att bankerna äger UC...

Vad är det för skitsystem egentligen? Sker det en random tid under dagen eventuellt eller måste man vänta tills midnatt igen ....

Okej nu fattar jag , får vänta till tisdag så att betyget går längre ner , jag är ju jävlig rädd att jag inte får några erbjudande på 185k ... senast jag testade ta med uc var i slutet av juni så snart 4månader sen har 8ff 180k krediter och 333k inkomst senaste deklaration... ingen anmärkning eller skuldsaldo.... just nu 14% innan uppdatering betyg

Nån ?

Verkar som att UC körde uppdateringen den 14e men sedan fick rulla tillbaka den pga något problem. Mitt nya betyg och engagemang rullades tillbaka samma dag. Suck...

Jag har hoppat från 11.1 till 13.6 och nu ner till 5.8.
Allt detta senaste veckan.
Inga förfrågningar som gått ut/blivit gamla, inga kredit avslutade osv.

Kommer aldrig våga ta ett samlingslån - har jag otur så är mitt betyg mycket sämre än det som visas, och en ny förfrågan skjuter bara ett eventuellt samlingslån framåt i tiden.

Frågan är vad fan som händer om det inte är uppdaterat imorgon heller...

Jag har hoppat från 11.1 till 13.6 och nu ner till 5.8.
Allt detta senaste veckan.
Inga förfrågningar som gått ut/blivit gamla, inga kredit avslutade osv.

Kommer aldrig våga ta ett samlingslån - har jag otur så är mitt betyg mycket sämre än det som visas, och en ny förfrågan skjuter bara ett eventuellt samlingslån framåt i tiden.
Ja det var skakigt förra veckan med ett kreditbetyg som ändrades flera gånger om. Man har ingen aning om vad det nya kreditbetyget kommer att visa

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp