Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Från 8.56 till 1.76! :D över tio år sedan jag hade "god kreditvärdighet". Sjukt nöjd.

Sista anmärkningarna försvann 21/9. Då steg betyget till 9 nånting. Idag försvann Flexkontot (övertrasserat) helt och hållet. Nollat och avslutat.

Kvar med 50k synligt blanco, 6ff (ingen färsk).
Bra där! Kul att förbättra betyget så mycket!:tummen:

Nu ska UC även stämma för oss som fick med avslutade krediter. Skönt att det var en bugg!

Vad fan.. i morse var mitt score 2,2, när jag gick in nu låg det på 3,1!? Och senaste ”datum/ månad” som står högst upp säger ”2020-08” när det borde stå 2020-09.?

Kan rapportera att MINUC är "all over the place" under dagen. Började tidigt från 3.01 till 1.23 och nu strax efter lunch så är jag upp i 1.56.
Jag har absolut inte gjort något på min sida så det verkar som om de håller på att omräkna datan. Om ni redan gjort glädjeskutt så var det i alla bra för motionen!
Nu hoppas jag bara att UC score också kalibreras upp som jag tycker att jag förtjänar.

Såg att vissa krediter "hoppat tillbaka" till Augusti. De var alla uppdaterade till September när jag kollade i morse. Därav hoppet upp i UC risk gissar jag. Vänta någon timme och låt dem kalibrera en stund, så du kan bestämma dig för nya glädjeskutt eller balkonghopp.

Samma här, hade 0,5 i morse och nu 0,6 som jag hade igår...
Nä den där uppdateringen kan inte vara klar än, det står att jag har 6 krediter hos 6 olika långivare medan det är 5 st hos 5 olika. Det ser ju ut som förra månadens siffror. Bara det att förra månaden låg jag på 3,9 och nu på 3,1.. men i morse hade jag 2,2

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp