Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Allt mitt är också uppdaterat hade 3000kr mer utnyttjat på kreditkortet men gick ändå från 0,5 till 0,47

Fan vad buggat systemet måste vara, Vivus syns som maxat för mig fast jag betalade av det för 1.5v sedan samt stängde mitt konto, medans credigo/easycredit syns inte alls, som jag betalade av efter vivus.

Jaha och nu när jag uppdaterade så försvann vivus.

Inget har uppdaterats för mig än...Bara kreddy appen som säger att jag gått från 17.6% till 8.2%... vad ska man tro lixom

Fan vad buggat systemet måste vara, Vivus syns som maxat för mig fast jag betalade av det för 1.5v sedan samt stängde mitt konto, medans credigo/easycredit syns inte alls, som jag betalade av efter vivus.

Jaha och nu när jag uppdaterade så försvann vivus.
Krediterna har inte rapporterat/uppdaterat till UC efter du har betala tillbaka det. Dem rapporterar in i slutet på varje månad och den summan uppdateras nästföljande månad (15-20:e)
När det gäller Credigo vet dem inte vad dem pratar om... syns ej för mig heller (det har uppdaterats för mig idag). dem började rapportera in det 16 mars men kommer ej synas förrän 15-20 April. Dem trodde att det skulle synas på en gång på UC men fungerar ej så...

Lån och kontokrediter pendlar fram och tillbaka mellan januari- och februarisiffror beroende på när man loggar in. Betyget däremot har inte rört sig en enda hundradel så det verkar släpa.

Kan inte låta bli att tänka om det är endast mot konsumenter av kreditkollen/minuc som detta pågår eller även andra frågeställare såsom banker etc.

Min gick från 0,48 till 0,62 när 13k 4finance lades till och en 1k Qliro avslutades. Får lägga hela skatteåterbäringen på Vivus och vänta med att höja samlingslånet tills den är borta..

Kreditkortet inte längre övertrasserat.
Credway (30000) borta från UC.
Vivus (8000) syns plötsligt på UC.
Betyget försämrades från 20.0% till 21,5%.
Hade hoppats på en förbättring, men icke...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp