Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Hur ser räntan och beloppen ut på dess lånen? Hur gammal är du?

Efter två samlingslån på kort tid har jag äntligen fått till en hyfsad situation:

Swedbank 232 000 5,5 %
SEB 170 000 6 %
Monobank 150 000 12 %

Nollat kreditkort (30 K beviljat)

Och följande uppsagda och avslutade inför nästa uppdatering:

IKANO
SEB (hade två där)
Lendify
Credway

(47 år :))

Efter två samlingslån på kort tid har jag äntligen fått till en hyfsad situation:

Swedbank 232 000 5,5 %
SEB 170 000 6 %
Monobank 150 000 12 %

Nollat kreditkort (30 K beviljat)

Och följande uppsagda och avslutade inför nästa uppdatering:

IKANO
SEB (hade två där)
Lendify
Credway

(47 år :))

Vad har du för inkomst och underskott? Vi har ungefär samma lånesituation så är nyfiken på mina möjligheter

Är det lättare att få en bra ränta eller ett samlingslån, på ett betyg under 1 procent med 550 000 i lån och 68 000 i underskott? Årsinkomst 370 000 ish

Senast ändrad:
Vad har du för inkomst och underskott? Vi har ungefär samma lånesituation så är nyfiken på mina möjligheter

383 000 i inkomst och 24 200 i underskott (hur kunde du utgå från att jag hade underskott :)). I dagsläget 6 ff och 2.0 i US-betyg.

Hur ser dina förutsättningar ut i dagsläget, vad är planen hyffsat kortsiktigt?

Edit: såg ju lite av förutsättningarna nu. Vi ligger rätt lika!

Senast ändrad:
Är det lättare att få en bra ränta eller ett samlingslån, på ett betyg under 1 procent med 550 000 i lån och 68 000 i underskott? Årsinkomst 370 000 ish

Jag har som mål att komma under 1 procent innan jag söker nästa gång tänker jag. Men även att minimera antalet långivare. Tre i mitt fall nu. Plus krediten. Lägre kommer jag inte nu utan nästa mål är att slå ihop två av dem. Så då siktar jag inte på ett lån kring 500000 utan på runt 300000 och bibehålla mitt bästa lån.

383 000 i inkomst och 24 200 i underskott (hur kunde du utgå från att jag hade underskott :)). I dagsläget 6 ff och 2.0 i US-betyg.

Edit: såg ju lite av förutsättningarna nu. Vi ligger rätt lika!

Hur ser dina förutsättningar ut i dagsläget, vad är planen hyffsat kortsiktigt?
Tänkte på dina nollade krediter med underskottet.

Jag vet inte! Har tänkt vänta ut mina FF ordentligt denna GGN. Sist sökte jag och fick 100 000 i samling. Inte allt men något iaf. Kortade ner från 7 till 5 lån. Min dröm är att få två allt som allt. Det går sakta men framåt från en ordentligt jobbigare historia med krediter. Ett av mina lån är på 9 000 så den vill jag bli av med asap och är då på iaf 4 st.

Har 1.5 i betyg och 68 000 i underskott 4 ff

Senast ändrad:
Tänkte på dina nollade krediter med underskottet.

Jag vet inte! Har tänkt vänta ut mina FF ordentligt denna GGN. Sist sökte jag och fick 100 000 i samling. Inte allt men något iaf. Kortade ner från 7 till 5 lån. Min dröm är att få två allt som allt. Det går sakta men framåt från en ordentligt jobbigare historia med krediter. Ett av mina lån är på 9 000 så den vill jag bli av med asap och är då på iaf 4 st.

Har 1.5 i betyg och 68 000 i underskott 4 ff

Känner igen mig, verkar som om vi ligger i nästan exakt samma fas. Och även om det var bra med sista samlingslånet förra veckan (fick bort fyra andra) så är jag lite sur på mig själv att jag inte väntade ut lite fler ff. Så nu ska jag tusan disciplinera mig ett år. Jag har så lätt att testa Lendo osv så fort jag kommer ner mot 1-2 procent fast jag borde sitta still i båten lite längre :)

Känner igen mig, verkar som om vi ligger i nästan exakt samma fas. Och även om det var bra med sista samlingslånet förra veckan (fick bort fyra andra) så är jag lite sur på mig själv att jag inte väntade ut lite fler ff. Så nu ska jag tusan disciplinera mig ett år. Jag har så lätt att testa Lendo osv så fort jag kommer ner mot 1-2 procent fast jag borde sitta still i båten lite längre :)
Ja sådär gör jag med. Men denna ggn SKA jag!
Får jag fråga vad du betalar samma lagt på lånen i mån? Själv ligger jag på 7500

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp