Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Verkar bara vara för mig typ som betyget har blivit högre. Hade ju varit roligare om det varit åt andra hållet.
Hoppas verkligen att det går tillbaka till det jag hade.

Det kan ju bara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?

Det kan ju vara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
Har du ngt att förlora på en ansökan ?? Ansök via en låneförmedlare

Betyg visar 4.1 men
Kreditkollen omdömen visar 0.65%
Två stycken kredit kort på 85k som hade betalt.
Frågan är när kommer den uppdateras helt som vanlig?
På kreddy är den uppdaterat
0.6 visar den
Men inte på minuc än:(

Det kan ju bara inte stämma att jag har 0,4. Jag har 800 k blanco/kreditkort. Mina kreditkort är övertrasserade. Jag hade gjort allt för att bli av med dessa, ångrat mig så mycket att jag ansökte om dessa. Hade gjort mycket att samla ihop dessa till 1 Blanco. Det skulle göra att jag sänker mina utgifter rejält. Jag har 2 ff. Är det värt att ansöka tror ni... Eller blir långivarna oroliga när man ansöker om att samla kreditkortsskulder?
Jag hade sökt om jag fått samma chans. Det är ju en sån här chans man väntar på. Kommer kanske bara en gång!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp