- Meddelanden
- 139
- Mottagna reaktioner
- 16
- Poäng
- 72
Kollar du på minuc eller Kreddy?
Kreddy.
Kollar du på minuc eller Kreddy?
Du kan se betyget på minuc gratis. Jag köpte dock tjänsten för att se restenSer att man kan köpa "Min upplysning" för 29:-, kanske är värt att göra?
Det räknas väl inte heller som en förfrågan?
Du kan se betyget på minuc gratis. Jag köpte dock tjänsten för att se resten
Nämen jag säger ju att du loggar in på minuc och antingen ser uppdaterat betyg gratis eller köper du tjänsten min upplysning för 29kr och kan se allt i 72 timmar. Gör det!Jag vill ju se om inkomsten för 2018 har uppdaterats...går inte via Kreddy.
MINUC och inte KreddyJag vill ju se om inkomsten för 2018 har uppdaterats...går inte via Kreddy.
MINUC och inte Kreddy

grattis! Ja Kreddy är lite seg. Även om min redan blivit uppdaterat med nya betyget. Kör Advisa! Berätta hur det går och Lycka tillLoggade in på Minuc, köpte en engångsupplysning...har betyg 0,2!!!!
Är alltså KREDDY som släpar efter?
Nu blir det låneansökan IDAG!![]()
Tack! Tror inte jag får så mkt bättre betyg än 0,2 även om en kredit på 20k försvinner om en vecka..G
grattis! Ja Kreddy är lite seg. Även om min redan blivit uppdaterat med nya betyget. Kör Advisa! Berätta hur det går och Lycka till
Haha tror jag inte. 0.2 är fantastiskt betygTack! Tror inte jag får så mkt bättre betyg än 0,2 även om en kredit på 20k försvinner om en vecka..