Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

I Kreddys app står det att nästa uppdatering sker om sju dagar men jag antar att det handlar om Kreddys egen interna uppdatering och inte just UC?

Jag har en liten magkänsla som säger att 14:e maj är den magiska dagen!

har sänkt mina låna från 31/3 till nu 30/4 med cirka 65 000 kr, innan låg det på 409 000 kommer ha runt 350 000 i skulder

Kreditkorten borde gå från 99% till 95%

Har en inkomst på 440 000 från 2018

Tror ni detta kommer påverka min betyg?

Har 40,7% idag antagligen för jag fick vivus och onea (45K) synligt vid årsskiftet så stack min betyg upp med 25 enheter.

Har dessutom många gamla uc. 35 st...

har sänkt mina låna från 31/3 till nu 30/4 med cirka 65 000 kr, innan låg det på 409 000 kommer ha runt 350 000 i skulder

Kreditkorten borde gå från 99% till 95%

Har en inkomst på 440 000 från 2018

Tror ni detta kommer påverka min betyg?

Har 40,7% idag antagligen för jag fick vivus och onea (45K) synligt vid årsskiftet så stack min betyg upp med 25 enheter.

Har dessutom många gamla uc. 35 st...
Synd du inte betalade ner kreditkorten istället, det hade nog gjort mest nytta

tack, får en årsbonus nu 24/5 på typ 50K
Har kreditkort på 45 ungefär

Tänkte betala in hälften på dom.

Men har förbannat dyrt BN lån på 200 000, de värsta är att första året med BN, har man ju nästan betalt all ränta, nästan onödigt att byta då

tack, får en årsbonus nu 24/5 på typ 50K
Har kreditkort på 45 ungefär

Tänkte betala in hälften på dom.

Men har förbannat dyrt BN lån på 200 000, de värsta är att första året med BN, har man ju nästan betalt all ränta, nästan onödigt att byta då
Det gör garanterat större nytta för kreditbetyget att betala ner korten men för ekonomin just nu förstår jag om du väljer BN.

Kom igen nu UC ökaaaaaaaaaaaaaaa

Ska du söka lånen så fort det har uppdaterats ?
Så nyfiken på hur det kommer gå för dig och vilken ränta du kommer få.

Japp. Direkt. Ska dock nog ringa Lendo och göra det, berätta att jag INTE vill att det tas en Bisnode så dom kan skippa bolagen som kräver det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp