Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Du kan se ditt slutskattebesked något tidigare på Skatteverket.se än i Kivra.

Vore grymt uppskattat om du kunde säga när du fick ditt slutskattebesked i kivra förra året? Jag deklarerade sent så fick mitt 5:e juni men är nyfiken för de som deklarerade i tid.

Min uc är inte uppdaterad sen den 28 feb. Någon som har samma problem? Löst en kortkredit och ett blancolån sen dess samt ska byta bank nästa vecka så vill innerligt att den uppdateras omgående..

Min uc är inte uppdaterad sen den 28 feb. Någon som har samma problem? Löst en kortkredit och ett blancolån sen dess samt ska byta bank nästa vecka så vill innerligt att den uppdateras omgående..
Den uppdateras ca den 15:e denna månaden

”Hej!

Ja, exakt så!

Har du deklarerat via Kivra så kommer inkomstuppgifterna träda i kraft i din UC i mitten-slutet av april.”

Förtydligande från UC

Från fyra till tre betalningsanmärkningar. Gjorde inget på betyget.

Från fyra till tre betalningsanmärkningar. Gjorde inget på betyget.
Jag gick nyligen från 5 till 4 anmärkningar då sjönk mitt från 5,7 till 5,1. Nu försvinner nästa 14/4 och så 2 3/5 och sista 4/5. Får se vad det ger på betyget.

”Hej!

Ja, exakt så!

Har du deklarerat via Kivra så kommer inkomstuppgifterna träda i kraft i din UC i mitten-slutet av april.”

Förtydligande från UC

Väntar ivrigt på detta heheh

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp