Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

2mil i bolån försvann nu när UC uppdaterades.
Detta gjorde att mitt kreditbetyg försämrades. Från 1.3 till 1.5...
en ff av 3 försvann samtidigt men jag gissar att det inte påverkade betyget alls.

10 ff blev 7 st idag. Absolut i genuint hände med betyget. Anade dock detta, men hoppas gör man ju alltid. :rolleyes:

10 ff blev 7 st idag. Absolut i genuint hände med betyget. Anade dock detta, men hoppas gör man ju alltid. :rolleyes:

Dom jäkla förfrågningarna påverkar tyvärr inte betyget så mycket. Inte positivt iallafall.

Jag har 1 ff som försvinner 30 januari. Kommer det ge utslag i mitt betyg att direkt eller måste jag vänta tills nästa uppdatering? Aldrig förstått om uppdateringarna sker individuellt samt på specifikt datum eller bara vid specifikt datum..

Jag har 1 ff som försvinner 30 januari. Kommer det ge utslag i mitt betyg att direkt eller måste jag vänta tills nästa uppdatering? Aldrig förstått om uppdateringarna sker individuellt samt på specifikt datum eller bara vid specifikt datum..

Det beror på... Jag går och väntar ut betalningsanmärkningar, och ibland när en har försvunnit så har betyget förbättrats direkt, ibland har det inte förbättrats förrän nästa månadsskifte, och ibland har det inte förbättrats då heller. UC är lite svårt att begripa sig på.

Ny månad, gick från 3,95 % till 3,87 %. Sakta, sakta...

Mitt betyg går också sakta åt rätt håll. Det minskar med 0,1 den 1:a varje månad. Anmärkningen borta nästa månad!

Inatt Minska mitt betyg från 6,2% till 5,1% woho....

Det är absolut inget som ändrats i upplysningen så jag fattar ingenting

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp