Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

500 hunka på ett år endå, för att få reda på deras samlade dats om en själv :p

Kanske inte tillhör ämnet men handlar om UC. Jag har just nu UC 49 kr i månaden, med id-skydd så kostar det 89 kr. Får man båda i samma paket eller måste man köpa båda?

Nu körde jag kreditkollen 49:- mån

Samma info där son kreddy, men kreddy är gratis?

Vill man bara veta själva betyget så finns det väl ingen anledning till att betala då funkar väl Kreddy likabra

Nu körde jag kreditkollen 49:- mån

Samma info där son kreddy, men kreddy är gratis?

Nä, Kreddy är inte alltid uppdaterat på senaste riskprognosen, även om den ibland uppdateras samma dag som UC, det varierar. Och så ser man en avrundad siffra i Kreddy. Jag har t.ex 3,95 nu och hade 4,04 tidigare. Kreddy visar 4 % hela tiden, så det märks inte där att det sakta blir bättre. Och så visar inte Kreddy vad man har för score.

Nä, Kreddy är inte alltid uppdaterat på senaste riskprognosen, även om den ibland uppdateras samma dag som UC, det varierar. Och så ser man en avrundad siffra i Kreddy. Jag har t.ex 3,95 nu och hade 4,04 tidigare. Kreddy visar 4 % hela tiden, så det märks inte där att det sakta blir bättre. Och så visar inte Kreddy vad man har för score.

Såg det nu och i kreditkollen ser man vilka uc som är osynliga emd

Verkar som fler än jag fick sämre ucbetyg utan förändringar?

Ni experter! Kan det var så att det studsar tillbaka imorgon? Minns att det har varit så förut också

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp