- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Hej,
Allvarligt man blir ju så trött på detta jäkla system kommer du snett så är det nästan omöjligt att komma ur skiten för du få inte den hjälp att låna för att komma rätt om du har gjort bort dig med dumma smslån och kanske fått en anmärkning eller som jag har 3 blanka förfrågningar ingen anmärkning har legat sista halvåret mellan 28,7-tills nu 25,7 i riskprognos har 11 UC och 3 blanka av dessa. Men i Natt försvann en trodde att mitt UC skulle sänkas men står samma 25,7 vad fan är detta? Om det höjs när man få borde det väl sjunka när någon försvinner i Maj har jag inga blanka kvar och bara 4 Uc kvar undrar vad som händer då. Har bra inkomst sköter mina små krediter fast inget händer. Vilken makt UC har att förstöra våra liv att fortsätta ta smslån för rädda sig för stunden men två månader senare är katastrofen ändå större för man inte kan få lån av en bank och få normal ränta och spärra sig på alla smslån och bara har riktiga lån.
Visst man har satt sig i denna sits kan inte skylla på någon , men vad finns hjälpen när man behöver den , detta gör ju att ännu mer kommer i skiten istället för att hjälpa folk innan anmärkningen kommer tex.
Stäng ner alla jäkla smslån var många som hade haft det bättre idag så många detta har förstört framtiden för.
Jag se ju ljuset där borta några månader kvar till jag förhoppningsvis kan ta ett lån men hur många har inte fått sitt förstört för länge sen.
Lev väl!
Jag tror faktiskt inte att SMS-lån hade fått så stor marknad utan draghjälpen från UC... UC visar inte en korrekt bild av ekonomin, sjukt bara att om man har en anmärkning så har man bättre kreditvärdighet än utan... de kunde gott sluta dela in folk i grupper, det blir hur kasst som helst.