- Meddelanden
- 39
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 42
Din försämring kommer inte vara permanent om inte något allvarligt händer under tiden. Vänta ut april så kommer du troligen ligga under 2.0 i maj månad om du har den uthålligheten i ekonomin.Jag gjorde ett uttag från Northmills kontokredit vilket tillsammans med uttagsavgiften gjorde att jag hamnade på nyttjat belopp på 30,400 kr på ett godkänt belopp av 30,000 kr. Min UC gick från 2,2 till 6,0 tack vare detta, jag betalade in så jag hamnade under gränsen igen (nu ca 29,700 kr) men UC score gick bara ner till 4,2.
Kommer den permanent vara sämre nu tack vare detta eller kommer det hända något imorgon när det är ny månad? Jävla surt att fucka upp hela kreditbetyget tack vare att uttagsavgiften räknas som övertrassering... Den 8/4 försvinner min sista FF så tänkte söka samlingslån, hade räknat med att komma ner under 2,0 i betyg men nu känns det meningslöst igen.
Ja UC har uppdaterat för mig! Ökat med 140 k och minskat underskottet med 28k men mitt betyg ökade med 0,1 😭 tror jag hamnat i en ny kategori tyvärrSer någon sin inkomst för 2025 än hos upplysningsföretagen?
Oj vad sjukt, jag var själv rädd att mitt betyg skulle gå upp, då jag hade ca 22k mer i underskott och ca 40k mer i inkomst. Mitt gick ner med 0,4 och hoppas det stämmer 🙏Ja UC har uppdaterat för mig! Ökat med 140 k och minskat underskottet med 28k men mitt betyg ökade med 0,1 😭 tror jag hamnat i en ny kategori tyvärr
Creditsafe har så man kan se gratis - länk:Har Bisnode & Creditsafe också uppdaterat?
Såg att UC gjort det.