- Meddelanden
- 688
- Mottagna reaktioner
- 281
- Poäng
- 447
Nope därför det blev det SvartJa då finns det inte en chans att ha råd med socker till kaffet![]()

Nope därför det blev det SvartJa då finns det inte en chans att ha råd med socker till kaffet![]()

Jag kan se t o m år 2021 att det har rapporterats.Jag tror dom har rapporterat alla åren till Skv faktiskt![]()
Dock godast utan!Nope därför det blev det Svart![]()
Dessutom har marginalen höga förseningsavgifter, jämfört med Ica banken t ex så det blir mkt dyrare när man hamnar efter.Men fy f…. Kollade min ränta hos Marginalen ni för 2023… 33 950,- Ja så går det när man ständig ligger back med inbetalningar ..Hade ett underskott för 2022 på 120 000, lär väl bli ännu värre för 2023. Och räknar jag snabbt på hur skatten blir nu, så lär jag få restskatt på ca 24 000. Trist.
Jo jag vet. I december erbjöd dom sig förlänga återbetalningen med några månader så jag nu är ”i fas ”.Dessutom har marginalen höga förseningsavgifter, jämfört med Ica banken t ex så det blir mkt dyrare när man hamnar efter.
vad är ff?Blev av med en ff idag och kreditbetyget gick från 0,6 till 0,4. Sjukt att jag kan ha så höga/bra kreditbetyg med 517 tkr i blanco men det är bara att tacka och ta emot.
vad är ff?

förfrågningar! Om man söker lån via banken så syns det ju i UC sen, och dom är synliga i ett år. Hade nio förfrågningar för ett år sen men har försökt ”snygga till” min uc för att i framtiden kunna söka ett vanligt lån med rak amortering. De sista två förfrågningarna försvinner om två veckorvad är ff?