- Meddelanden
- 1 074
- Mottagna reaktioner
- 478
- Poäng
- 557
Aha oj.. det var konstigt. Mitt kreditbetyg uppdaterades direkt.Men det är mitt kreditbetyg som står stilla?![]()
Aha oj.. det var konstigt. Mitt kreditbetyg uppdaterades direkt.Men det är mitt kreditbetyg som står stilla?![]()
Så märkligtAha oj.. det var konstigt. Mitt kreditbetyg uppdaterades direkt.
Hur då? Försvann någon kredit? Eller är det förfrågningar? Hur är dina förutsättningar?Betyget gick från 2,2 till 1,8. Nu de kommande 4 veckorna går jag från 3 FF till 1 FF. Blir intressant att se vad som händer med betyget då!
Exakt nästa stora blir i mitten på augusti, om ff försvinner är det dock realtidUppdaterad uc en gång per månad? Alltså inte den stora uppdateringen utan den vanliga? Är det då 15-20 augusti? Eller görs detta tidigare?
Okey grymt! Jag 7 augusti och 10 augusti försvinner 2 ff och då är jag nere på 3 helt sjuktExakt nästa stora blir i mitten på augusti, om ff försvinner är det dock realtid
Har alltid legat på 17-20 ff. Angående uppdatering är för att jag vill minska beloppen. Det man betalade i förrgår kommer då rapporteras in Vid uppdatering antar jag?Grymt! Ja allt som reggas senast 31 juli syns på uppdatering ca 15-20 augOkey grymt! Jag 7 augusti och 10 augusti försvinner 2 ff och då är jag nere på 3 helt sjuktHar alltid legat på 17-20 ff. Angående uppdatering är för att jag vill minska beloppen. Det man betalade i förrgår kommer då rapporteras in Vid uppdatering antar jag?