Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Sökte inga nya lån eller krediter så 20 ff försvann innan jag sökte lån. Hade 22st från start. I april samlade jag alla krediter + löste ett mindre lån och delar av ett annat. Så nu har jag 5 lån + kreditkortet.
Har din lön ändrats mycket och underskott under denna tiden?

Då försvann en förfrågan idag och ifrån 7 till 6 och nu är betyget 8.3% ifrån 10.6% när en ff försvann nu gäller det vänta till 20 juli samt 8 och 10 augusti :folded:
Sen ska bli spännande när krediten på 48000 kr försvinner också!

Senast ändrad:
Från 10.8 till 10.5. En förfrågan från hyresvärd försvann men tror inte det beror på det så mycket. Minskar i samma takt varje månad.
I september försvinner en allvarlig utmätningsförsök, hur mycket kan man minska då tror ni? Då inga anmärkningar men historiskt skuldsaldo i 15 månader. Fortfarande låg inkomst från 2021 på 220.000 kr och 2022 hamnar på 450000 kr

Kunde ha varit mig. Har ett utmätningsförsök som försvinner 9 september, och skuldsaldo som försvinner i november. Har dock inte märkt stor rörelse när mina förfrågningar försvunnit. Har gått från fem för två månader sedan till 0 idag, och mitt betyg har sjunkit från 8.8 till 8.4. Får se vad som händer i september, och sedan i november.

Kunde ha varit mig. Har ett utmätningsförsök som försvinner 9 september, och skuldsaldo som försvinner i november. Har dock inte märkt stor rörelse när mina förfrågningar försvunnit. Har gått från fem för två månader sedan till 0 idag, och mitt betyg har sjunkit från 8.8 till 8.4. Får se vad som händer i september, och sedan i november.
Mitt försvinner 19 september. Sen skuldsaldo först 202401. Fattade inte hur historiskt skuldsaldo fungerade så hade annars sett till att sköta det bättre från början förra året.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp