Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

När minUC uppdateras, kan man då söka på direkten och bankerna får ta del av uppdateringen? Eller ska man vänta med att ansöka någon dag från när uppdateringen sker?
Det ska nog vara så att när du ser uppdateringen så ser även bankerna se den direkt.
Hade varit givande om den som vill och har tid och som söker samlingslån efter majuppdateringen delger sina förutsättningar.
- Inkomst/deklaration
- underskott
- Uc risk, betyg och antal ff
- nuvarande skuldnivå
- ansökt belopp och gensvar

Det ska nog vara så att när du ser uppdateringen så ser även bankerna se den direkt.
Hade varit givande om den som vill och har tid och som söker samlingslån efter majuppdateringen delger sina förutsättningar.
- Inkomst/deklaration
- underskott
- Uc risk, betyg och antal ff
- nuvarande skuldnivå
- ansökt belopp och gensvar
Har skapat en tråd för det, ”Vi som söker samlingslån i maj”
Jag kommer skriva det du nämner ovan så fort UC uppdaterats och jag skickat min ansökan.

Någon som vet ifall UC uppdaterats? :) Jag har inte tillgång till att logga in eftersom sambon har mitt bankID och är bortrest.

Har aldrig uppdaterats under en helg förut, kanske i morgon

Pratade med Fairlo igen i fredags och de sa att tidigare planen på 4-6 veckor fortfarande gäller, dvs 2-3 veckor från nu. Tror vi kan förvänta oss slutet av maj / början av juni.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp