Ja, sedan två veckor tillbaka för de som godkände utan ändringar innan 30 mars.Det är väl redan uppdaterat?
Okej jag har inte kollat än. Tack för svar!Det är väl redan uppdaterat?
Tack för svar!Ja, sedan två veckor tillbaka för de som godkände utan ändringar innan 30 mars.
Mina lån och krediter är uppdaterade. Hoppades på en ändring då jag fick bort Klarna och ett lån från TF bank på 100 000 men ingen ändring på betyget tyvärrIdag har mitt betyg sjunkit med 4% till 4,6% men inga förändringar i kreditinformationen, fortfarande samma siffror som förra månaden i upplysningen. Har era siffror uppdaterats?

Klarna påverkar dock inte UC eftersom det ligger utanför, vet dock inte med TF bankMina lån och krediter är uppdaterade. Hoppades på en ändring då jag fick bort Klarna och ett lån från TF bank på 100 000 men ingen ändring på betyget tyvärr![]()
Mitt Klarna låg på UC dock....Klarna påverkar dock inte UC eftersom det ligger utanför, vet dock inte med TF bank
Verkar variera huruvida Klarna rapporterar till UC, vissa har Klarna på UC.Klarna påverkar dock inte UC eftersom det ligger utanför, vet dock inte med TF bank
Hur är det möjligt, vad hade du för belopp på Klarna och när började de rapportera in? Jag har idag ca 16 000 hos Klarna som inte syns i UCMitt Klarna låg på UC dock....