Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag avslutade ett billån den 5 december och fick även avsluts bekräftelse 7 december. Nu är det fan den 12 januari och fordringsägare samt uc brukar säga att det tar 1 månad tills det avslutad på minuc. Det har gått mer än en månad nu? Jag tycker att en skuld som blir fullbetald ska f*n avslutas direkt.. blir så arg.
UC uppdateras med denna informationen 1 gång/månad. Brukar ske den 15 - 20, månaden efter.

UC uppdateras med denna informationen 1 gång/månad. Brukar ske den 15 - 20, månaden efter.
Jo jag vet. Men känns så surt att behöva vänta en hel månad efter avslutad lån. När ett lån är avslutad borde det uppdateras direkt tycker man.

Jo jag vet. Men känns så surt att behöva vänta en hel månad efter avslutad lån. När ett lån är avslutad borde det uppdateras direkt tycker man.
Det får man tycka men det uppdaterasi mitten av följande månad

3,1 blev till 8,2 nu när jag samlat alla lån och betalat in hela Ferratum på 50k (har kvar den dock)
Antar att det kommer gå neråt nästa månad.

Jäklar, bättre än vad jag trodde och bästa betyget på många år. Samlade lite förra och förrförra månaden.

Från 6.3% till 2.7%!

230K inkomst (2021)
650K blanco synligt
8ff

Från 0,8 till 0,5 denna uppdatering. Allt jag gjort är att nolla mitt kreditkort, från 6000kr av 30,000 till 0. Även avslutat kortet, men det syns inte förrän nästa uppdatering, blir spännande att se vilket håll betyget går åt då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp