Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Ja, det vet jag.
Men andra har skrivit att uc betyget uppdateras vid månadsskiftet.
Krediter/lån vet jag uppdateras i mitten av månaden.

Ja, det vet jag.
Men andra har skrivit att uc betyget uppdateras vid månadsskiftet.
Krediter/lån vet jag uppdateras i mitten av månaden.
betyget uppdateras ju för att krediter och lån uppdateras

Precis, men enligt vissa så uppdateras betyget vid måndasskiftet också. Tyckte det verkade lite märkligt därav frågan

Precis, men enligt vissa så uppdateras betyget vid måndasskiftet också. Tyckte det verkade lite märkligt därav frågan
bankerna rapporterar in vid månadsskiftet, inrapporterade siffror kommer sedan ut i en uppdatering i mitten av månaden

Jo jag vet det.
Men läste i någon annan tråd här som jag skrev innan att enligt dem så uppdaterades betyget i början av månaden.

Väntar nämligen på att mitt betyg ska uppdateras vilket det inte gjort än.
Har betalt av ett lån och står som avslutad men betyget ändrades dock inte vid uppdateringen.

Jo jag vet det.
Men läste i någon annan tråd här som jag skrev innan att enligt dem så uppdaterades betyget i början av månaden.

Väntar nämligen på att mitt betyg ska uppdateras vilket det inte gjort än.
Har betalt av ett lån och står som avslutad men betyget ändrades dock inte vid uppdateringen.
Ingen garanti att betyget ändras för att ett lån är avslutat.
Hur är dina förutsättningar för övrigt?

Idag försvann min anmärkning för Misskött kredit. Taggad som en bandsåg flyger man in på minUC och ser att betyget över natten gått från 3,6 upp till 7,2. Vilken härlig pungspark att vakna upp till :D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp