- Meddelanden
- 588
- Mottagna reaktioner
- 150
- Poäng
- 357
Hur många hade du?3 förfrågningar försvann och inget hände. Så besviken.
Hur många hade du?3 förfrågningar försvann och inget hände. Så besviken.
Efter 5 händer det grejer 8är fortfarande för mycketNu har jag 8 kvar. Alla äldre än 6 månader.
Hur många förfrågningar har du?3 förfrågningar försvann och inget hände. Så besviken.
Det är inte hugget i stan att det blir så. Utan det är helt individuellt!Efter 5 händer det grejer 8är fortfarande för mycket
8 kvar.Hur många förfrågningar har du?
Nej oftast är det så men sen vid komma ner 3 händer det 99% grejer det kan jag garanteraDet är inte hugget i stan att det blir så. Utan det är helt individuellt!
Klart betyget kan påverkas. Men att garantera kan man aldrig göra till 100 %.Nej oftast är det så men sen vid komma ner 3 händer det 99% grejer det kan jag garantera
Det som är intressant är att dem försvann imorse, inte kl.00 som det brukar.Det är inte hugget i stan att det blir så. Utan det är helt individuellt!
Om du läser ordentligt skrev jag 99% sen hävdar jag om man haft många som han och kommer ber till 3ff hävdar och nästan garanterat att det kommer hända grejerKlart betyget kan påverkas. Men att garantera kan man aldrig göra till 100 %.