Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Jag ha
Tror det är 8ff saker börja hända. När det gäller blanco så brukar det inte påverka betyget så mycket.
Jag har ett blanco på 135k och ett lån som visas som ”kontokredit” fast det är egentligen blanco men resursbank vägrar att ändra detta.

Jag har idag 407k inkomst och synliga uc 638k med 14 ff hur mycket behöver jag vänta rättare sagt hur många ff bör jag vänta ut innan jag ansöker ett samlingslån?

Jag har idag 407k inkomst och synliga uc 638k med 14 ff hur mycket behöver jag vänta rättare sagt hur många ff bör jag vänta ut innan jag ansöker ett samlingslån?
Du måste minst vänta tills du har 5-6 ff, hels mindre också.

Ja, bara att gilla läget men klart man blir lite besviken. Hade sett fram emot en uppdatering av lönen nu tidigare.
Vet du ifall man kan betala in kvarskatten snart och om det uppdateras då istället?
Nej det är samma. Du skulle deklarerat så du skulle få återbäring för att det skulle bli juni.

<6-7 skulle jag nog rekommendera. När ditt UC % är under 10% för ens ha en chans (dock kommer du inte få massa erbjudanden generellt på den nivån).

<6-7 skulle jag nog rekommendera. När ditt UC % är under 10% för ens ha en chans (dock kommer du inte få massa erbjudanden generellt på den nivån).
Okej, tack för svar!
Har ju ett billån ifrån dnbfinans som var 380 och nu är 211k ska fan sälja bilen då denna drabbar mitt betyg. Blir jag av med bilen så landar jag på synlig uc 424k.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp