J
Jappp
Gäst
Poäng: 0
Lugna dig nu och försök inte på ett tag att söka ett samlingslån.Förklarade lite dåligt.
När den hoppade från 15.2% till 9.1% var vid uppdateringen efter mina betalningsanmärkningar försvann i början av oktober. Hoppades på att äntligen kunna stoppa skitlånen bakom mig(ej tagna utan UC), men det gick inte och jag gick lös. Tänkte "Vad spelar det för roll" typ. Så jävla korkat, men paniken och önskan att få ett enda samlingslån. Men ingen ville ge mig ett lån, och det gjorde ju en knappast glad, jag har haft anmärkningar i 10år. Så när man äntligen blev av med dom, och har en bra inkomst men inte fick ett lån, då brast det.
Eller - riskprognosen kanske uppdateras varje dag/löpande annars - men jag har inte sett det eftersom jag har slått i "taket". Det kanske inte spelar roll om jag har 50 eller 70 förfrågningar, båda är lika jävla värdelösa. I så fall - vad händer vid nästa uppdatering och dom ser att jag inte fått en kredit?
Efter ett par månader skriv mailet till BN och resursbanken där kan du förklara att du gjorde bort dig med många ansökningar på kort tid,att du fick ingen lån och be ödmjukt att behandla ditt ärende igen...
Om du fortsätter med ansökningar då har du ingen chans längre att reparera felet!!!