Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

minUC - Mitt kreditbetyg

Lycka till!

Håller tummarna!

Väntar med spänning på månadens uppdateringen. Rensat mycket förra månaden. Och tror att det mesta är avslutat, förutom HB suck vad jag irriterad jag är på de, det tog de 10 dagar att avsluta en kontokredit och blankolån. Kunde inte göra det digitalt, var tvungen att skicka ett intyg med snigelposten…. År 2021…
Men nu finns bara en outnyttjad kredit, ett bolån, billån och 3 blanko kvar. För exakt 1 år sedan hade jag 24 olika lån!!
över 43000 i lånkostnader…sjukt att man inte hamnat hos KF. Och egentligen är vi alla fantastiska problemlösare för på något sätt lyckas många av oss iaf vända på ekonomin.
Lånkostnader nu 13000kr.
Jag vill se uppdateringen

Väntar med spänning på månadens uppdateringen. Rensat mycket förra månaden. Och tror att det mesta är avslutat, förutom HB suck vad jag irriterad jag är på de, det tog de 10 dagar att avsluta en kontokredit och blankolån. Kunde inte göra det digitalt, var tvungen att skicka ett intyg med snigelposten…. År 2021…
Men nu finns bara en outnyttjad kredit, ett bolån, billån och 3 blanko kvar. För exakt 1 år sedan hade jag 24 olika lån!!
över 43000 i lånkostnader…sjukt att man inte hamnat hos KF. Och egentligen är vi alla fantastiska problemlösare för på något sätt lyckas många av oss iaf vända på ekonomin.
Lånkostnader nu 13000kr.
Jag vill se uppdateringen

Snyggt jobbat.

Vad har du kvar idag, vilka aktörer / vilken ränta / vilket belopp?

Remember ca 180t, 7,9%
Collector ca 457t, 7,8%
Resurs, 490t 5,7%
Billån Santander 83t 3,95%
Bolån Nordax, förskräckliga 5,45%
Remember kreditkort 10t outnyttjad.

Jag vet att det är svårt att estimera, men vore kul att höra på ett ungefär. Min situation:

2020 lön 317k
Lån 40k
3ff
7 betalningsanmärkningar
Betyg UC 12.4

2021 lön ca 340k
Lån 80k

I februari 2022 så kommer 6 betanm försvinna och 0ff. Om allt sköts.

Februari kommer jag alltså ha, 1 betanmärkning, 0ff och 20k mer i årslön sen sist med UC på 12,4.

Vad tror ni jag kan hamna på för UC i februari? 4-5? Och vad tror ni i juni då jag kommer ha 0 betalningsanmärkningar kvar och förmodligen 0ff?

Jag vet att det är svårt att estimera, men vore kul att höra på ett ungefär. Min situation:

2020 lön 317k
Lån 40k
3ff
7 betalningsanmärkningar
Betyg UC 12.4

2021 lön ca 340k
Lån 80k

I februari 2022 så kommer 6 betanm försvinna och 0ff. Om allt sköts.

Februari kommer jag alltså ha, 1 betanmärkning, 0ff och 20k mer i årslön sen sist med UC på 12,4.

Vad tror ni jag kan hamna på för UC i februari? 4-5? Och vad tror ni i juni då jag kommer ha 0 betalningsanmärkningar kvar och förmodligen 0ff?

Jag gör ungefär samma resa, haft 7 anmärkningar som mest och blir av med sista i April.
Hade runt 20% med 7 anmärkningar och 10 FF. Har just nu 4 anmärkningar kvar och 8 FF, nere på 7,4%
Lön 300k och lån 70 000.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp