Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

minUC - Mitt kreditbetyg

Trött på dessa jävla skitsystem. Och skitNordax.

Får ansökan godkänd först från Nordax via Zmarta. De får fel i systemet och tar en extra synlig UC utöver Zmarta´s.

Jag kontaktar Zmarta och de tar bort den extra förfrågan samma dag. Jag kontaktar Nordax idag och de säger förlåt 50 gånger och allt låter bra. Jag frågar sen vad som hände med min ansökan där jag signerat skuldebrevet. De säger att ansökan blev avslagen utan anledning, inte ens blivit ombedd om komplettering.

Nu ser jag dock på 2 av Zmarta´s upplysningar som togs att både Nordax och Zmarta stod med på listan till 2 andra banker när de ursprungligen fick ansökan. Vad är det för skit, klart jag får avslag om två ff är tagna samma dag som jag skickar ansökan.

Återigen, hoppet är borta.

Du måste hitta på ngt bättre på din fritid än att sitta här inne och skriva och vara dryg hela tiden
Uttala dig inte när du inte vet vad det handlar om, tack. Du behöver ju inte vara inblandat i allt väl? och kommentera? Håll dig till vad du vet och håll dig långt bort från saker och ting du inte förstår så blir det nog lättare ska du se:);)

Trött på dessa jävla skitsystem. Och skitNordax.

Får ansökan godkänd först från Nordax via Zmarta. De får fel i systemet och tar en extra synlig UC utöver Zmarta´s.

Jag kontaktar Zmarta och de tar bort den extra förfrågan samma dag. Jag kontaktar Nordax idag och de säger förlåt 50 gånger och allt låter bra. Jag frågar sen vad som hände med min ansökan där jag signerat skuldebrevet. De säger att ansökan blev avslagen utan anledning, inte ens blivit ombedd om komplettering.

Nu ser jag dock på 2 av Zmarta´s upplysningar som togs att både Nordax och Zmarta stod med på listan till 2 andra banker när de ursprungligen fick ansökan. Vad är det för skit, klart jag får avslag om två ff är tagna samma dag som jag skickar ansökan.

Återigen, hoppet är borta.
Värdelöst! Deras beteende är under all kritik. Detta kommer vara underlaget på att jag aldrig kommer använda Zmarta. Hoppas det ordnar sig för dig ändå! Lycka till

Uttala dig inte när du inte vet vad det handlar om, tack. Du behöver ju inte vara inblandat i allt väl? och kommentera? Håll dig till vad du vet och håll dig långt bort från saker och ting du inte förstår så blir det nog lättare ska du se:);)
Ska man hålla sig borta från det man inte vet så kan du väl aldrig ha ngt att säga ;)

Jag har ombett Zmarta att ta bort deras förfrågan de tog på mig. Systemfel på deras sida eller Nordax sida som kan ha orsakat mig en slösad förfrågan då förutsättningen såg 1 ff sämre ut än vad det borde ha gjort är någon av deras fel helt ärligt.

Ska man hålla sig borta från det man inte vet så kan du väl aldrig ha ngt att säga ;)
Hahaha du var ju rolig. Låt dig något istället för att vara dryg , har du nånsin tänkt på det? Eller tycker du om att ljuga ihop massor , och kommentera på ett låneform? ;) ingen tycker du är duktig med dina halvsanningar ingen tror på. Lär dig det du inte vet och va tacksam :)

Hahaha du var ju rolig. Låt dig något istället för att vara dryg , har du nånsin tänkt på det? Eller tycker du om att ljuga ihop massor , och kommentera på ett låneform? ;) ingen tycker du är duktig med dina halvsanningar ingen tror på. Lär dig det du inte vet och va tacksam :)
Detta säger väl allt om dig att du säger att jag kommer med lögner med tanke på att jag inte har kommenterat ngt alls angående ngt lån eller ngt på länge nu så tyder väl det på att du säger samma sak om alla och att forumet mår bättre utan dig så ha det!

Detta säger väl allt om dig att du säger att jag kommer med lögner med tanke på att jag inte har kommenterat ngt alls angående ngt lån eller ngt på länge nu så tyder väl det på att du säger samma sak om alla och att forumet mår bättre utan dig så ha det!
Men kan du inte lämna forumet så kan vi andra känna efter? Tack på förhand

Det är ingen idé att fortsätta diskussionen med berörd part.
Hen ska ha sista ordet och verkar ha ett helt annat perspektiv än många andra. So be it.
Hoppas att jargongen ändras för allas trevnad. Detta är ju inte Flashback….

Det är ingen idé att fortsätta diskussionen med berörd part.
Hen ska ha sista ordet och verkar ha ett helt annat perspektiv än många andra. So be it.
Hoppas att jargongen ändras för allas trevnad. Detta är ju inte Flashback….
Håller med onödigt att tjafsa och hålla på när det inte är nått sånt i detta forum. Lika bra hålla det utan sånt som det är nu. Tänka till en extra gång istället för att fortsätta tjafsa när någon börjar.

citerar dig "det är inte Flashback" !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp