Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

minifinans.se, kommer de att öppna

Nej dom tog inte på mig iaf. Men det står på hemsidan att dom kan ta UC om man missbrukar sin kredit. På mej tog de bisnode har jag för mig.

Nej dom tog inte på mig iaf. Men det står på hemsidan att dom kan ta UC om man missbrukar sin kredit. På mej tog de bisnode har jag för mig.

Har du email adressen till deras faktureringsbolag? Hittade den inte på alektums hemsida..
Fick du dina pengar snabbt efter beviljande ?

Hur fasiken skriver man ett giltigt kontonummer? Jag har Nordea. Står tydligt var man ska ange clearingnumret och var kontonumret går men likväl får jag felmeddelandet att kontonr är ogiltigt, "skriv endast med siffror"

Dom ringde upp för en verifiring utav uppgifterna bara, 2 min efter avslutat samtal hade jag pengarna

Maila dom alektum om att få faktura på epost, det gick inte sa Dom, så för dom som inte vill ha nåt i brevlådan så vet ni det

Hur fasiken skriver man ett giltigt kontonummer? Jag har Nordea. Står tydligt var man ska ange clearingnumret och var kontonumret går men likväl får jag felmeddelandet att kontonr är ogiltigt, "skriv endast med siffror"

Jag får exakt samma?!
Hur kommer man runt det här???

Jag mejlade supporten med en screenshot på mitt kontonummer som inloggad i banken.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp