Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

minifinans.se, kommer de att öppna

Den avgiften, dras inte den från kostnaden på mobilen? Alltså abonnemanget menar jag.

Jag hare sökt lån det står sms 72550 sen personnummer fel Meddelandet är felaktigt för den tjänst du vill nå. Var vänlig kontrollera instruktionerna för användning av tjänsten och försök igen. Skrev även person nummer det gick inte , vad händer om man få avslagen får man ändå betala avgift ??

Men om mitt abonnemang inte står på mig så går det inte?
Då får jag köra via sambons telefon - som märkligt nog står på mig...

Jag återbetalade ett lån i sin helhet efter att jag fick ett inkassokrav för ca 6 veckor sedan. Får direkt avslag vid ny ansökan nu och ingen kreditupplysning görs ens. Mailat deras kundtjänst för någon vecka sedan men inte fått svar. Någon som vet om man har en viss spärrtid efter att man löst krediten?

Jag återbetalade ett lån i sin helhet efter att jag fick ett inkassokrav för ca 6 veckor sedan. Får direkt avslag vid ny ansökan nu och ingen kreditupplysning görs ens. Mailat deras kundtjänst för någon vecka sedan men inte fått svar. Någon som vet om man har en viss spärrtid efter att man löst krediten?

Yes. Det är en spärrtid på 21 dagar. Jag har gjort likadant flera gånger. Mejlat dom och sedan har dom hävt spärren och jag har kunnat låna igen.

sökte lån igår kl 17:00 fått beviljat o skickat sms när får man veta om det är godkänt ? Har kollat email har inte fått bekräftat än ??

* Kontonumret är ogiltigt. Skriv enbart med siffror.

Får det felmedelandet.

måste tydligen skriva clearingsnr två gånger.
Fick för övrigt 3.000 jag med.

Är det så att man gör en ansökan på deras sida, blir beviljad och sedan betalar man in uppläggningsavgiften och EFTER den gör dom en slutkoll? Är det så eller är man beviljad oavsett om det står så efter ansökan, nån som har koll på de?

Är det så att man gör en ansökan på deras sida, blir beviljad och sedan betalar man in uppläggningsavgiften och EFTER den gör dom en slutkoll? Är det så eller är man beviljad oavsett om det står så efter ansökan, nån som har koll på de?

Dom gör en slutkoll. De beviljar först sedan ringer KF. Finns det skuld där så nekar dom ansökan och återbetalt en viss % av avgiften.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp