Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

minifinans.se, kommer de att öppna

mailade de använder enbart decidas, vid utebliven betalning kan de ta Bisonde eller UC för vidare åtgärd. ansökningen går via decidas som har en modell som kreditsafe tydligen 1-100

för att få lån utbetalt skall man betala kostnaden direkt via sms skrev han

Lite märkligt om man bara vill låna 500 så ska man betala 395 innan lånet betalas ut????
Samt betala tillbaka 569 om man lånaren månad
Osar illa om dessa!

Senast ändrad:
Det stor också att du lånar helt utan ränta men om du skulle låna 5000 i en månad så ska du betala tillbaka de 5464 så vad betalar man då med de 464????
De finns med på svarta listan för lån också sedan förut

så som jag fattat det så är det räntefritt. dvs inget löpande man erlägger uppläggningsavgift och delar upp lånet från 1-12 månader. den löpande kostnaden är 69 kr per månad vilket ändå är relativt billigt jämfört me övriga. fördelen här är att man vet exakt vad ett lån på 5000 kr på ett år kostar finns inga räntor eller förlängningskostnader. men de tar uppläggningsavgiften direkt och det för att de har inga andra intäkter typ. ser också att 500 kr endast kostar 69 kr

jag testade och efter godkännande, sms avgiften så betalas detta ut idag. Återstår att se om pengar kommer. (Är gäst nu då jag glömt mina inloggning äsuppgifter) om detta fortlöper så har det gått mycket smidigt till! Hoppas!

fick utbetalt nu direkt 2000kr har swedbank de ringer alltid upp från reggat nummer.

så som jag fattat det så är det räntefritt. dvs inget löpande man erlägger uppläggningsavgift och delar upp lånet från 1-12 månader. den löpande kostnaden är 69 kr per månad vilket ändå är relativt billigt jämfört me övriga. fördelen här är att man vet exakt vad ett lån på 5000 kr på ett år kostar finns inga räntor eller förlängningskostnader. men de tar uppläggningsavgiften direkt och det för att de har inga andra intäkter typ. ser också att 500 kr endast kostar 69 kr

janu såg jag att det är 69 inte 569
Var nog trött när jag kolla:rolleyes:
Men fortfarande bara gästskriver som skriver de fått och då blir man misstänksam
Kanske fel vara det men så är det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp