Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mina förutsättningar

Tjenare! Härdar ut mot början av december då 6 FF ryker på vägen, 5 på samma dag till och med.
Har då 5 F&F kvar
370k årsinkomst
400k blanco
50k avbetalning
200k utanför UC
30k underskott
Betyget idag är oimponerade 21%, tippar på att betyget landar runt 6% när alla Fk&F försvinner men lär fortsatt vara mindre bra. Hade ju såklart behövt ett samlingslån på 600k/500k men vet att det inte kommer att hända, men ett på 250k skulle innebära att jag har 2 lån istället för 15. Bör man få bud på 250 med förutsättningarna?

Om ditt UC kommer ner tillräckligt tror jag att det finns goda möjligheter. Du är belånad mindre än 2ggr din inkomst och inga betalningsanmärkningar/missbrukat kredit.
Vissa banker nekar om du har inkasso som ska lösas. Vissa banker ger avslag vid spel genom att man måste skicka/länka konto utdrag.
Om du inte redan har, tror jag mest på Collector och Remember med hyfsat ränta. Som värst nått av de andra bankerna med hög ränta. Sök isf 350 som också är ett ”vanligt ” accepterat ” belopp för många banker. Varefter man ibland får erbjudanden för att höja (av ovannämnda banker).
Håller tummarna att du får ett toppen UC så det känns lättare att göra rätt för dig och inte flytta till Thailand (mer än på semester).

Om ditt UC kommer ner tillräckligt tror jag att det finns goda möjligheter. Du är belånad mindre än 2ggr din inkomst och inga betalningsanmärkningar/missbrukat kredit.
Vissa banker nekar om du har inkasso som ska lösas. Vissa banker ger avslag vid spel genom att man måste skicka/länka konto utdrag.
Om du inte redan har, tror jag mest på Collector och Remember med hyfsat ränta. Som värst nått av de andra bankerna med hög ränta. Sök isf 350 som också är ett ”vanligt ” accepterat ” belopp för många banker. Varefter man ibland får erbjudanden för att höja (av ovannämnda banker).
Håller tummarna att du får ett toppen UC så det känns lättare att göra rätt för dig och inte flytta till Thailand (mer än på semester).
Älskar ditt svar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp