Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mina förutsättningar

north Mill krediten är credway som jag ser ligger i min UC, 25.000kr. Jag kan betala den direkt, den har gått till Gothia dock. Om jag betalar in den kommer krediten försvinna från min UC?

Jag vill förtydliga igen jag vad har för förutsättningar om någon mer vill kommentera.

Inkomst 2018 300k~
Underskott 7.5k
Blancolån 310k BN 170k Ikano 60k byax 80k

En synlig credit från credway som kommer betalas imorgon 25k

Riskprognos 13.1% i dagsläget

7 FF 4 försvinner i feb 2020 och dom resterande 3 tog för 3-4 månader sen.

Om jag betalar min kredit från credway och låter den avslutas, hur mycket tror ni jag kan Få?

north Mill krediten är credway som jag ser ligger i min UC, 25.000kr. Jag kan betala den direkt, den har gått till Gothia dock. Om jag betalar in den kommer krediten försvinna från min UC?

Jag vill förtydliga igen jag vad har för förutsättningar om någon mer vill kommentera.

Inkomst 2018 300k~
Underskott 7.5k
Blancolån 310k BN 170k Ikano 60k byax 80k

En synlig credit från credway som kommer betalas imorgon 25k

Riskprognos 13.1% i dagsläget

7 FF 4 försvinner i feb 2020 och dom resterande 3 tog för 3-4 månader sen.

Om jag betalar min kredit från credway och låter den avslutas, hur mycket tror ni jag kan Få?

13,1% är ganska högt. Kan det finnas någon förfrågan från inkasso?

Jag hade lätt betalat av credway o avslutat krediten. Den kommer nog göra mycket!

Lån från BN brukar väldigt sällan vara bra. Jag själv hade 50000 hos dem när jag väl tog tag i min situation. Betalade 1000 kr per månad och såg på min låneplan att typ 50 kr var amortering. Lät de lånet vara o utnyttjade alla deras betalningsfria månader och la in på andra lån. Dock kommer lånet höjas pga det, men det är absolut inget lån att ha ändå!

Vad kostar lånen per månad?

Vad jag förstår det som, så kommer Credway (som gått till inkasso) att försvinna från UC om jag inte minns helt fel när jag skummade igenom forumet, dubbelkolla gärna det i tråd för Credway. Med en maxad kredit som försvinner från din UC så kommer ditt kreditbetyg bli rejält putsat, givet att Gothia inte gör någon förfrågan/registrerar anmärkning (har ej koll på deras rutiner, tror ej de gör så men framgår säkert i någon annan tråd på forumet om Gothia).

Om du väntar tills uppdateringen är genomförd den här månaden, runt 15'e-20'e, så tror jag absolut du kan få 100k till. Sedan är det så att ju längre du väntar, ju bättre/fler erbjudanden kommer du att få. Det börjar nog från att din senaste förfrågan blir 6 månader gammal, till att förfrågningarna allt eftersom försvinner.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp