Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mina chanser till samlingslån i november?

Det ena utesluter inte det andra.

Du kan få ett lån med ett historiskt skuldsaldo till en okej ränta om du har bra förutsättningar.

Däremot så ökar dina chanser till ett lån ordentligt när ditt historiska skuldsaldo försvinner då flera långivare kommer att kunna erbjuda dig ett lån.

Du avgör själv om du anser det värt risken att dra på dig en förfrågan nu i november. Det kan vara värt att kartlägga hur många långivare hos lendo respektive advisa som beviljar med historiskt skuldsaldo så att du väljer den mest fördelaktiga aktören.
Håller med
@Robma Om det är verkligen akut i November kan du kanske prova men bäst chans är när historiska skuldsaldot försvinner.

Håller med
@Robma Om det är verkligen akut i November kan du kanske prova men bäst chans är när historiska skuldsaldot försvinner.

får se hur det ser ut den 21 november när anmärkningen försvinner. Ska bli spännande och se vad som händer med betyget också :)

Uppdatering i min situation!

Idag när jag gick in och kollade på min uc så var mitt historiska skuldsaldo borta och betyget hade gått ner till 7,3%.
På torsdag försvinner min sista anmärkning så så borde förhoppningsvis betyget gå ner lite till och chanserna till ett lån blir lite bättre?

Inatt försvinner min sista anmärkning så återstå att se vad som händer med mitt betyg. Det ligger idag på 7,35

327000 inkomst 2018
Underskott 22000kr
Inga lån eller krediter
7 st förfrågningar

hoppas inte betyget stiger till skyarna nu inatt...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp