Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mina chanser till 250k med 0,6 i UC risk

Vill söka ett lån på 250k tror ni det går igenom med nuvarande förutsättningar?
Årsinkomst 300k
Underskott 0
UC risk 0,6
2 ff
Synligt på UC 60k
Inga anmärkningar

Va tror du själv?

Såna här trådar gränsar till provocerande, du har nästintill perfekta siffror.
Varför gränsar såna här trådar till provocerande? Man måste ju kunna skapa en tråd utan att någon ska behöva bli provocrad oavsett siffror.

Det är nog pga personer här har problem med sina ekonomi.

Du verkar ha en riktigt bra ekonomi, mer normal. Typ ett billån på uc och inget annat. Få förfrågningar tyder på att du nu vill ha ett lån för att göra något. Här brukar folk lån för att samla lån

Det är nog pga personer här har problem med sina ekonomi.

Du verkar ha en riktigt bra ekonomi, mer normal. Typ ett billån på uc och inget annat. Få förfrågningar tyder på att du nu vill ha ett lån för att göra något. Här brukar folk lån för att samla lån
Tack för ett mkt vettig inlägg. Precis som du skriver så är det ett billån som jag har synligt på UC. Nu vill jag söka ett lån på 250k då jag ska investera i ett hus som jag har fått ärva av mina anhöriga.

Tack för ett mkt vettig inlägg. Precis som du skriver så är det ett billån som jag har synligt på UC. Nu vill jag söka ett lån på 250k då jag ska investera i ett hus som jag har fått ärva av mina anhöriga.

Det är inte alls så konstigt om du inte har erfarenhet av större lån. Men 250 k är inte svårt att få, du kommer garanterat få bra erbjudanden.

Lycka till

Varför ens starta en tråd för detta?

Du måste väl förstå själv att det går utan problem?

Nej det är inte självklart, om en person inte är insatt, är det logiskt att fråga. Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
Vi ska vara glada över att 2päron har goda möjligheter att låna.

Det är onödigt att vara svartsjuk eller vara oförskämd. Det är väl lite slöseri på energi?

Lycka till 2päron, jag tror du kommer utan problem kunna låna önskat belopp. Hojta gärna till vilka napp du fick?

Tack på förhand.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp