Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Mina chanser att få ett billån

Hej!

Funderade länge på att leasa en Volvo. Men med tanke på att jag kör en del mil/år så blir det en dyr historia.

Har nu hittat en bil som jag är intresserad av (Volvo).
Funderar nu på om jag kan få billån på cirka 160-170000kr beroende på vad jag får för min inbytesbil.

mina förutsättningar är följande
Inkomst 384000kr
Underskott 64000kr
Övriga lån 640000kr fördelat på 2 lån.
Ett Volvokort med med 0/20000 kr använt.
4 förfrågningar, 1 försvinner 27/7 så kommer vänta tills dess.
Uc bytyg 0,8, mycket bra.

Inkomsten är väl inte så bra med tanke på hur stor belåning du har.

vad är många mil per år?

2000-2500 mil.

Har kollat på care by Volvo och v60t6 eller v60cc. Fördelen med detta är att jag kan sälja bilen jag har och få loss 200000kr cirka och betala av på lånen.

Är det lättare att få igenom leasing på en bil?

Generellt vad jag sett. Jag har 2000mil i mitt nuvarande avtal och inga problem men det är väl bara prova. Är det en ny bil så är det ju lång leveranstid oavsett

Generellt vad jag sett. Jag har 2000mil i mitt nuvarande avtal och inga problem men det är väl bara prova. Är det en ny bil så är det ju lång leveranstid oavsett
Hittade begagnade Volvo att leasa så det kan va ett alternativ. Men som sagt borde vara lättare att få än ett lån.

Hittade begagnade Volvo att leasa så det kan va ett alternativ. Men som sagt borde vara lättare att få än ett lån.
Då så. Ja jag misstänker det iallafall eftersom det är långtidshyra och inte en kredit/lån

Vart hittade du det? Kollar också efter begagnade att leasa. För att komma ned lite i pris.

2000-2500 mil.

Har kollat på care by Volvo och v60t6 eller v60cc. Fördelen med detta är att jag kan sälja bilen jag har och få loss 200000kr cirka och betala av på lånen.

Det blir dyrare att leasa en ny Volvo än att fortsätta betala på dina lån. Du skulle kunna betala mer på dina lån istället eller ta en väldigt billig leasing bil och göra som du tänker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp