Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Mina bästa år

Det är riktigt tufft. När man känner sig trängd och maktlös!
All energi går åt att ringa runt, tjata till sig en plan eller att få anstånd. Eller leta andra lån. Det är en rävsax som heter duga! Men tänk va starka vi är som fixar detta och ändå fixar vår vardag, hyfsat i alla fall! Nu e de vi som faller, kämpar oss upp, om några år kan vi hjälpa andra med våra erfarenheter! Kämpa på! Många kramar
Vill verkligen hjälpa andra när min egna härva är över. Så klart detta ska lösa sig. Tror jag. Försöker förklara för fordringsägare att de får vänta betydligt längre tid för att få betalt om alla mina skulder går till KFM då räntorna kommer att öka på alla skulder och de största skulder som är banklån kommer att fördelas mest pengar.

Har räknat ut mitt förbehållsbelopp för skojs skull, och konstaterar det jag skrev ovan att många skulle få vänta oerhört länge att få betalt, särskilt när räntan skulle första åren äta upp det lilla de får. Vet inte hur jag ska lyckas förklara detta pedagogiskt till fordringsägarna...?

Har räknat ut mitt förbehållsbelopp för skojs skull, och konstaterar det jag skrev ovan att många skulle få vänta oerhört länge att få betalt, särskilt när räntan skulle första åren äta upp det lilla de får. Vet inte hur jag ska lyckas förklara detta pedagogiskt till fordringsägarna...?
Eftersom jag låtit allt gå till KFM, så har jag fått rådet från flera olika håll, att låta löneutmätningen ticka på i några månader, så att mina kreditgivare ser vad de får in, därefter tänker jag skriftligt be om bättre ränta, ev ackord, och att de räknar av kapitalet före räntan. Du får väl helt enkelt göra en egen uppställning som tydligt visar vad var och en fordringsägare skulle få om allt gick till KFM.

Jag har diskuterat detta med minns inte om det var Intrum eller Gothia när de inte ville sänka månadsbeloppet, jag frågade Så ni menar att ni istället för att få mindre varje månad skulle föredra att skicka till kfm och inte få ngt alls då sa de Ja.

Jag har diskuterat detta med minns inte om det var Intrum eller Gothia när de inte ville sänka månadsbeloppet, jag frågade Så ni menar att ni istället för att få mindre varje månad skulle föredra att skicka till kfm och inte få ngt alls då sa de Ja.
Tror nog att de "spelar" på folks rädsla, tyvärr. Om de inte får tillräckligt betalt och skulderna bara ökar även fast de får betalt genom löneutmätning, så återstår skuldsanering och då får de vackert skriva av ganska mycket. Jag tror ändå att man ska göra ett försök, jag kommer att skicka till alla och även om jag bara får igenom något hos några, så är det bättre än nuvarande situation.

Jag ska också formulera något. Jag klarar denna månad med nöd och näppe men behöver hjälp kommande månaderna. Bara några hundralappar var skulle göra underverk.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp