Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min väg från skuldsatt till miljonär.

Super att du tar tag i det, skoj att kunna följa dina siffror här...

En tråkig sak, men viktig, bygg upp en liten buffert först innan du betalar in varje krona du har varje månad så att det inte kommer något oväntat och du måste ta ett skitlån till för att släcka det...
I got you! Min första plan är att nolla Northmill men låta den ligga.
Ser ingen risk att vilja använda den.

Kommer blotta alla siffror. In som ut i inkomst/utgifter. Skönast mot mig själv så:)

Sen har jag 6 000 investerat på savelend som jag sakta men säkert tar ut just nu och det blir lite passivt extra varje månad.

Idag kommer lönespec, inte förhoppningsfull men kämpar på!
:)

I got you! Min första plan är att nolla Northmill men låta den ligga.
Ser ingen risk att vilja använda den.

Kommer blotta alla siffror. In som ut i inkomst/utgifter. Skönast mot mig själv så:)

Sen har jag 6 000 investerat på savelend som jag sakta men säkert tar ut just nu och det blir lite passivt extra varje månad.

Idag kommer lönespec, inte förhoppningsfull men kämpar på!
:)

Vansinne att tro att din investering på savelend minst kommer vara 100%, generellt är det långa löptider på absoluta skitlån.

Vem vet, de pengarna har kanske gått tillbaka till dig själv(dina egna lån) =)

Vansinne att tro att din investering på savelend minst kommer vara 100%, generellt är det långa löptider på absoluta skitlån.

Vem vet, de pengarna har kanske gått tillbaka till dig själv(dina egna lån) =)
Vad menar du med att min investering minst kommer vara 100%? Jag har snittränta på 9.28% senaste 12 månaderna och det är pengar jag fick i julklapp för just savelend.

Men då äre bara investera mera om det är så att det faktiskt "funkar"

men ps. det är bara ett totalt spel i bakgrunden, enda orsaken för att det ser bra för dig är nog för den mindre summan och du ska bli lockad att lägga in 10 ggr mera. När det händer blir det minus på ditt konto och herrarna bakom savelend sitter på Trinidad och Tobago och garvar.

Men då äre bara investera mera om det är så att det faktiskt "funkar"

men ps. det är bara ett totalt spel i bakgrunden, enda orsaken för att det ser bra för dig är nog för den mindre summan och du ska bli lockad att lägga in 10 ggr mera. När det händer blir det minus på ditt konto och herrarna bakom savelend sitter på Trinidad och Tobago och garvar.
Vet du vad Savelend är? Det är ett börsnoterat företag som sysslar med mycket mer än "privatlån".
Det är företaglån, fakturering, eget inkasso medmera..Snälla, håll dig till relevant fakta om du ska försöka smutskasta.
Jag kommer givetvis inte investera mer då räntan är högre på mina lån. Men absolut är det ett komplement till börsen :)

Det känns märkligt med en skuldsatt person som pratar om tillgångar och miljoner istället för att göra det mera uppenbara, betala av sina skulder först.

I det militära så heter det gör om, gör rätt.

Det känns märkligt med en skuldsatt person som pratar om tillgångar och miljoner istället för att göra det mera uppenbara, betala av sina skulder först.

I det militära så heter det gör om, gör rätt.
Om du läser inlägget så skrev jag väl ganska tydligt att jag fick det som julklapp och inget jag satt in själv med egna pengar.
Men att inte lärt sig läsa verkar vara ett vanligt förekommande i detta forum

Följer! Lycka till och tycker kanske tvärt om en del här att det är bra att spara vid sidan om i tex fonder eller annat man tycker är givande. Inga stora pengar men tror det är bra för psyket att känna att man kan spara/investera fast man på pappret är ”pank”. Kör hårt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp