Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Min uc

Ska också tillägga att mina anmärkningar inte höjde min uc alls fantiskt , dom är inskrivna men betyget fortsätter neråt ?

Spelar inte så stor roll du kommer inta att kunna låna ändå inte förrän efter 3 år tidigast...

Spelar inte så stor roll du kommer inta att kunna låna ändå inte förrän efter 3 år tidigast...
efter 3 år så dom ju borta och då är det fritt fram och då är även skulderna borta från kronofogden . Det innebär ju att betyget sjunker nu sakta ner hela tiden och då när dom är borta så är det lättare att få bättre ränta på tex bank norwegian lånet :) man måste ju tänka så här med att du inte kan låna på 3 år , men samtigt hade jag inte kunnat låna mer ändå när man hade lån på 1.1 miljoner i lån . Så spelar ingen roll , otroligt jag slipper jaga pengar dom 3 åren istället ! Håller man på och låna och jaga pengar varje månad så kommer du aldrig ifrån det , tro mig ! Hållit på så o säkert 8 år !! Släpp skiten och betala av med en utmätning ! Sen är det klart ! När du är klar så är ändå anmärkningarna borta ;)

Sen vill jag tillägga att jag bara släpper 300k och inte 1.1 miljoner ;)

Fast har skulderna sjunkit med 500 000 på uc, så har du antingen släppt 500 000 till fogden eller släppt 300 och betalt av 200...

skulle nog säga 3 år efter att ditt skuldsaldo hos fogden är 0. Men ja när min skuldsanering är klar lär jag ju ha ett extremt bra betyg, lär dock aldrig ta ett lån igen, förutom bolån.

Har inte släppt 500k , har betalt av Handelsbanken lånet rejält ! släppt 300k till kronis ! Och såååå skönt att slippa jaga pengar ! Och om 3 år är man i paradiset , även om jag tror det kommer gå betydligt fortare .. för bara mellan april till August kommer dom har dragit säkert 100 000 kr :)

Håller med dig att jag kommer heller aldrig låna faktiskt , bara bolån som jag hade innan ! Inte lånat på säkert 8 mån nu , otroligt skönt faktiskt ! Ser att skulderna bara gå ner hela tiden . Jag ser det lite som en skuldsanering fast på 2-3 år för mig eftersom det går rätt så fort ! 5 år hade jag tyckt vore sjukt jobbigt faktiskt ! Önskar dig stort lycka till med allt :)

Kul att höra att allt verkar vara på rätt väg. Way to go man!

Skål!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp